Nog steeds niet geleverd door DHL

Tennisdirect is een prima site, de vervoerder DHL maakt er een potje van. Ben een week verder en heb nog niks geleverd gekregen.

Snelle service, volgende dag in huis en goed verpakt

Geweldige schoenen voor een leuke prijs

Goed geslaagd

Super.

Snelle levering en gunstige prijs.

Bestelling is goed ontvangen

Helaas hebben de broeken een boord aan de onderkant Heb ik niet goed kunnen zien op foto Jammer. Zending terug gestuurd

Besteld, betaald, ontvangen

Prima.

Snelle levering Enkel kortingen van 20 euro werd niet aanvaard

Ok maar kan beter

Bestellen met gift card is omslachtig

Besteld en gekregen. Laten bezorgen bij een afhaalpunt. Werd op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Goede service en hulpvaardig

Met het omzetten van de kadobonnen goede service alles is goed gekomen

Prima geholpen met dat ik zelf een verkeerd email heb door gegeven van cadeaukaart.tennis direct heeft dat netjes opgelost door code naar het goede email adres te sturen .

Snel, gemakkelijk en correct.

Goede en zelfs héél goede wijn hoeft geen krans. Gemakkelijk te bestellen en héél snelle en correcte levering.

Simpel goed snel

Lekker makkelijk en snel. En ze hebben van alles

Persoonlijk contact na terugsturen was aangenaam en effectief

Snelle service en duidelijk

Ontving iets wat ik niet besteld had

Kocht een tennis shirt en ontving een andere maat dan besteld. Verder stonden er reclame-uitingen op het shirt van tennis direct en leek het shirt bedoeld te zijn voor een padelclub in Bergschenhoek. Van mij wordt vervolgens verwacht €1,95 te betalen als verwerkingskosten voor het retourneren.

Maat van de sportschoen komt niet overeen met de aangeduide en bestelde maat. Maat vermeld op de doos = 45 , inhoud van de doos maat = 44; Bestelling terug gestuurd.

Nog steeds geen antwoord gehad op mijn mail!

Ik had een probleem dat helaas nog steeds niet opgelost is. Ik heb jullie hier een mail voor gestuurd en nog steeds geen antwoord gehad, wat ik ten zeerste betreur

keurig op tijd geleverd

zoals beloofd

Prima en uitstekende service.

N.v.t.

ok

waarom zit er geen retourlabel bij in pakket? hOE MOET IK DAN TERUGZENDEN,

snelle levering, goed verpakt

snelle levering, goed verpakt

Sterk merk.

Altijd even correct in afhandeling van de bestelling.

Altijd prijs!

Groot assortiment, snelle levering, prima service

Precies volgens afspraken

Keurig conform afspraak

Snel en goed!

Topschoenen voor een prima prijs.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk