Goede ervaring

Op tijd geleverd en komt overheen met bestelling

Prima service, snelle levering

Zeer prettig

Precies zoals verwacht

Niets op aan te merken.... Het gevraagde geleverd en dat redelijk snel

Verkeerde kleur

Verkeerde kleur geleverd

Verkeerd artikel geleverd en klantenservice reageert amper

Bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Dat was top. Vervolgens bestelling uitgepakt bleek het een totaal andere polo te zijn dan wat ik besteld heb. Meteen contact opgezegd met de klantenservice en tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen. Artikelen gaan terug en zal in het vervolg toch ergens anders kleding bestellen.

Traag

Wij hebben nog altijd niets ontvangen

Topservice

Altijd een prima service

de kleding klopte niet met de foto

helaas waren de stoffen van de tenniskleding veel te dun en scheen dit door. Dat was niet zichtbaar op de foto helaas. Ik heb het daarom teruggestuurd.

Snel en mooi materiaal

Snelle levering en mooie collectie

Alles is verlopen zoals ze hebben meegedeeld.

Top prudukt

Het evenwicht,balans en combinatie power en controle perfect

Goede prijs/kwaliteit ; medewerkers die meedenken.

Ik koop regelmatig hier wat. Snelle levering. Eventuele discussiepunten worden met medewerkers goed opgelost.

Geweldige service vwb uitlevering van bestellingen!

Zie boven

Missing cable on racket

When i call your call center, they have told me that it won't come empty. They will put a standard one. But it came empty without cable.

Kortingsbonnen waren een ramp

2 kortingsbonnen gewonnen bij een padeltoernooi… maar wat een miserie om ze te kunnen inruilen. Erg jammer want voor de rest veel leuke artikelen… ik weet niet of ik opnieuw zou bestellen.

Snel geleverd.

Ruime keuze. Goede beschrijving en info. Dag erna geleverd.

Snel en goed!

Goed en snel bezorgd

Bestelling nog steeds niet ontvangen, dus niet blij.

Ik ben niet blij met Tennis Direct omdat ik de bestelling na 5 dagen nog niet ontvangen heb èn nog geen antwoord heb gehad op mijn mail naar Tennisdirect hierover. M.vd. Horst

Prima website met mooie producten

Prima en overzichtelijke website, met zeer mooie en kwalitatief goede producten!!

Bestelling ook snel geleverd, top

Acties stellen niks voor

Bestelde tennisschoenen mét als extra een koker tennisballen. Bij de kassa bleek de actie alweer uitverkocht! En dat na 1 uur publiciteit op de website! Ik voel me Bekocht!

Aankoop met cadeaubon veel te ingewikkeld

Betalen met een cadeaubon is te ingewikkeld. Na paar whatsapp’s met de klantendienst duidelijkheid gekregen maar toch is het invoeren van een cadeaubon heel onlogisch! Heb dan maar mijn aankoop gedaan zonder cadeaubon!

Nog geen reactie op mail

Heb vrijdag via de mail reactie gestuurd en nu woensdag nog geen reactie gekregen. Hoop dat deze snel komt anders retour zending. Met groeten Dick Onderwater

oke

Gantelstraat 14