Prima producten

Netjes op tijd geleverd En alles staat netjes uitgelegd op de site

Snel geleverd product prima in orde en telefonisch altijd goed bereikbaar.

Perfect!

Mooie artikelen aan leuke prijzen en supersnelle verzending. Retour is ook makkelijk en snel geregeld. Top!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering mooie spullen goede kwaliteit

Prima en in orde

Besteld en op tijd geleverd. Prima

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Correcte en snelle levering.

Prima levering.

Meerdere tennisschoenen en maten besteld, was er na 5 minuten al uit!!!!

Niet duur en precies wat ik verwacht

Tennistas besteld en aangegeven wanneer ik m wilde ontvangen. Dit verliep soepel en kwam precies zoals afgesproken

Er gaat niets boven een darm snaar. Ik ben benieuwd hoe lang ik “heel” hou.

Prima webshop

Prima afgeleverd

Top !

Snelle levering , shirt helemaal zoals verwacht !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk bestellen en snelle levering

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb na 8 dagen mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Heb contact gehad per e-mail en per telefoon maar nog geen oplossing gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mooie kleding. Op tijd bezorgd. Super

aanbod is goed. maar weinig info over status bestelling/retouren

ik vind het een fijne site om te bestellen met voldoende aanbod. Echter is er weinig info over de status van de bestelling of de status als je iets retour stuurt. Dit kan echt veel beter.

Verreweg de goedkoopste site voor de kleding die ik zocht!! Snel geleverd. Kleding voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

Snelle en correcte leverig

Keurig!

Kwalitatief goeie producten en zit perfect.

Mooie aanbieding tennisschoenen Voordelige tennisballen Op tijd geleverd

correct

efficiënt

Prima webshop

Duidelijke en overzichtelijke webshop Alles verliep zoals gepland, inc. de snelle levering.

Beperkte productinformatie en advies

Productinformatie geeft onvoldoende duidelijk maat advies. Klantenservice blijkt ook niet over de kennis te beschikken waardoor ik nu een te grote maat heb.

Vandaag besteld morgen in huis, zo was dat. Juiste maat enkel wat gekreukt door de verpakking, maar snel opgelost. Ben zeer tevreden

tevreden maar verkeerde levering

had een vest besteld maar verkeerde kleur meegeven heb deze teruggestuurd met vermelding verkeerde kleur is 6 dagen geleden nog niets gehoord sindsdien

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk