Slechte ervaring

Er is al een week verstreken en nog steeds geen tennisracket. Levering duurt te lang.

Top !

Superschoenen, goede prijs, snel geleverd. Aanrader

Vlotte levering

Snap niet waarom de beloofde doos ballen bij de KSwiss schoenen er niet bijgeleverd werden ???

altijd correct geleverd.

Onze ervaring is dat TD altijd heel nauwkeurig omgaat met de bestelling en dat wij altijd al zeer correcte leveringen kregen vooral ook op tijd. Eén enkele keer hebben wij iets moeten terugsturen ter vervanging maar ook dat werd zonder problemen geregeld.

Geleverde zweetbandjes zagen er goed uit.

Niet goed

5 oktober een retour geplaatst en nog steeds geen geld terug gekregen

Super goede levering.

Super goede levering.

Pakket nog niet ontvangen

Pakket nog niet ontvangen

degelijk, snel en verwachting waargemaakt

degelijk, snel en verwachting waargemaakt

Snelle levering, goede spullen.

Alles prima in orde !

Alles prima in orde!

Snel met versturen, retour afhandeling duurt lang

Verzenden is snel, volgende dag in huis. Retour afhandeling incl terug betalen duurt erg lang

Goed en snel

Zeer goede service en snel ook!

Goed en slecht

Heb schoenen te groot besteld en teruggestuurd en daarna schoenen juiste maat besteld. Geld van de eerste bestelling nog steeds niet teruggestort

Snelle reactie

Okee

Niet bestelde tennisracket ontvangen.

Ik heb een tennisracket besteld met een professionele besnaring die door TennisDirect zou geplaatst worden. Wat krijg ik? Een andere tennisracket dan in mijn bestelling, met een door Wilson geplaatste besnaring in hun fabriek. M.a.w. alles was verkeerd. De tennisracket, de besnaring en de druk van de besnaring.

Alles klopte, maat kleur en op tijd geleverd, ben er zeer content mee, trainingsbroek, shirts en rokje

Positief

Heb de spullen nog niet binnen

Levertijd is veel langer dan beloofd, ik heb niks binnen

Bestellen gaat makkelijk en snel geleverd.

Op 1 dag geleverd top service

Kleine misleiding

Schoenen zijn super alleen qua kleur niet ontvangen wat ik had verwacht besteld te hebben.

Heel vlotte en snelle levering!

Mooi materiaal, snelle levering

Gantelstraat 14