Snelle afhandeling en correcte levering

Juiste levering maar de maat van de tennisschoenen was te klein. Dus nieuwe besteld en snel geleverd. Andere teruggestuurd via een DHL punt, ook zonder problemen.

snel geleverd maar retour is een drama

Vaak is het moeilijk in te schatten of iets gaat passen, dus 2 maten bestellen, ondanks de extra retourkosten. Maar daarna wordt het lang wachten eer je geld retour is. Vaak erachteraan gemaild, komt het verweer dat het druk is. Dat kan, natuurlijk, en dat is fijn voor hen. Ik heb nu het gevoel dat als ik contact zoek, er dan pas actie wordt ondernomen. Ondanks dit alles is het wel een winkel met een mooi assortiment, dus ik blijf er komen :)

Pakket nooit geleverd

Het pakket is jammer genoeg nooit geleverd…

Retourkosten

Retourkosten en weinig keuze in retourlocaties

Fijne site!

Balen!

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag. Dat was positief. Maar ik kreeg een maat xl ipv m. Dus ik heb het morten terug sturen. Daarna heb ik niets meer gehoord. Dus ik hoop mijn goede aankoop zo spoedig mogelijk in de bus te krijgen. Met vriendelijke groetjes, Inge van den Berg.

Mijn schoenen niet geleverd en geen reactie op mail

Ik tennisschoenen besteld welke 3 oktober zouden worden geleverd bij een afhaalpunt in Zwanenburg. Op de site van DHL zag ik staan dat de schoenen retour zijn gegaan naar verzender , zelfde dag. op mijn mail geen reactie en heb 15 minuten in de wacht gestaan bij Tennis direct en heb opgehangen. DHL Tracking nr. JVGL06234678002005358220 Tennis direct order nr. 101101294138

Snel

Binnen een Dag binnen ,en een mail wanneer ze leveren perfect...

Goed bedrijf

Snelle leveringen

Een mail gestuurd mbt een vraag en nog steeds geen antwoord

Voor de rest altijd tevreden hoor!

Snel

Snel en efficiënt

Alles volgens afspraak

Idem

My order has not arrived as promised and your customer service not reacting

My order not received as promised and no reaction from your customer service yet!

Volkomen verkeerde bestelling ontvangen

Compleet verkeerde set, ander merk, andere soort schoen, andere kleur!!

Top service !

Top service, heel snelle levering!

Supergoede klantenservice

Alles aan de webshop is goed, snelle verzending, makkelijke retour, duidelijke communicatie en de klantendienst is altijd klaar om een oplossing te bieden.

Super service en makkelijk terug sturen

Vlug en goed

Snelle levering en voldoende keus

Super communicatie

Levering versturen net niet gelukt voor dag levering. werd netjes gecommuniceerd en oplossing gevonden namelijk met avond levering mee.

Fantastische service

Door een foutje is het bestelde artikel naar mijn oude adres gestuurd. Volgende dag is het meteen hersteld en 's avonds werd het artikel alsnog bezorgd op mijn huidige adres.

Besteld, betaald, nooit geleverd

Tennisspullen besteld, maar nooit geleverd. Zelf achter je geld aan gaan. Bizar.

Klantvriendelijk en attent

Ik werd keurig op de hoogte gehouden toen het pakket niet in de middag maar in de avond bezorgd zou worden. Super! Verder enorme collectie en snel geleverd.

Gemakkelijk besteld. Snel geleverd en ook nog eens met korting. Cadeautje van de KNLTB. Dank daarvoor

Goed en snel

Snelle levering en goede prijzen

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk