Geen product ontvangen

Helaas geen product ontvangen. Telefonisch slecht tot niet bereikbaar. Op mail word traag gereageerd

Fijne (internet-)winkel en in de Rompert ('s-Hertogenbosch)

Klant gericht en keurig geholpen.

Fijne site met veel keuze

Fijn

Dik tevreden

Had geen ervaring met dit bedrijf maar ben dik tevreden.

Uitgebreide collectie

Ruime keuze aan producten en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima shop. Snelle en nette levering

Prima shop. Snelle en nette levering

Levering is goed verlopen en de tennisschoenen zitten prima

Artikelen in goede staat ontvangen

Snelle en correcte leveringen. Wacht alleen langer dan 3-4 dagen op een antwoord via de mail. Dat is jammer, verder zeer tevreden.

Slecht

Levering van Post.nl is verschrikkelijk. Ze laten de pakjes gewoon buiten aan de deur staan, iemand kon gemakkelijk met de pakjes van door!?!?!?

Handige website, uitgebreid assortiment, goede prijzen, snelle levering

Gewoon tevreden

Voldoende keuze. Verzorgde levering.

Komen meerdere afspraken niet na

Ik had twee actiecoupons. Een moest eerst omgewisseld worden voor een 14 cijferig nummer. Hiervoor is de klantenservice nodig. Die andere actiebon werd niet geaccepteerd. Ze zouden het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden. Is niet gebeurd. Ik ben er 2 uur mee bezig geweest om iets te bestellen. Op mijn persoonlijke pagina staan allemaal bestellingen die ik niet wil. Ik krijg ze niet weg. Uiteindelijk dag later de bestelling nogmaals ingevoerd. Toen ging het wel goed. Werd hij niet de volgende dag bezorgd. 2 dagen later! Verder ben ik ook niet tevreden met het bestelde. Maat valt heel anders. Helaas slechte beurt dit keer voor tennis direct.

Fijne webshop met goede artikelen

Twee tennisbroeken besteld en gripjes. Alles was snel en goed verpakt in huis. De bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit.

Keurig alles ontvangen

Alles keurig ontvangen

Had om 3 minuten voor 10 (avond) bestelling geplaatst en ondanks dat ze de order in de nacht niet hebben kunnen doorzetten, had ik mijn schoenen de volgende al binnen…

Snelle levering !

Mooi assortiment en een snelle levering

Krijg wel reclame e-mails maar geen antwoord van de klantenservice

Zou binnen een aantal werkdagen een reactie krijgen van de klantenservice over het ontvangen van een factuur die ik nodig heb. Maar nogsteeds niks. Verder krijg ik wel reclame en een mail om een review achter te laten.

Delivered quickly but return process is painful

Shoes were delivered overnight. They were very small so I returned them. Tennisdirect charges you return fee and uses the slowest DHL option possible. Return takes one week and after that you need to wait for money transfer

• Would you recommend us? No

Prima geregeld

Goed, eerlijk en snel geleverd

Alles was netjes en goed

Product was anders dan verwacht

Ik koop een Nike tennis rokje maar het bleek een hockeyrokje te zijn. Nu moet ik wel de verzendkosten betalen.

Altijd snelle levering mooie goed verpakte produkten. Snelle afhandeling retouren. Bestel er al jaren.

Snelle lever, scherpe prijs

Goede ervaring met tennis direct , goed product tegen n hele goeie prijs !

Prima kwaliteit en snel geleverd

Ruim assortiment, scherpe prijzen, kwaliteit en snel geleverd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk