Snelle levering, nette verpakking

Goed en supersnel

Had meteen bij jullie ballen moeten bestellen...alsnog op tijd toen ik dat in tweede instagedaan had, top!

Geen 24 uur levering

Te late levering

Ontgoochelend.

De codes op de gift cards was gewijzigd in een 19-cijferige code met een 6-digits pincode. Niet bepaald handig! Ik heb 3 keer moeten bellen vooraleer ik de juiste codes had per e-mail. De jurk had een heel verkeerd model, terwijl ik een gemakkelijk figuur heb. De shorts van mijn man waren ook helemaal anders dan verwacht, maar hij zal ze behouden. Het terugzenden van de jurk was ook niet gemakkelijk: ik ben naar 3 adressen moeten rijden vooraleer ik mijn pakje kwijt was. Ik ben geen tevreden klant!

Mooie kwaliteit goede spullen

Zeer snelle levering. Top

Goed product, snelle levering

Positief, snelle afhandeling van mijn bestelling

RAS

Nickel

zoals het hoort

snel geleverd

A day later

All was ok but the order arrived a day later…

Super shop!

Al jaren koop ik hier mijn spullen. Snelle levering en altijd scherpe prijzen

Slecht

Slecht, omslachtig

ontvangen bonnen ok, maar niet de verpakking

Ik had 22 bonnen besteld, maar kreeg maar 11 'verpakkingen'. Bovendien waren deze 11 verpakkingen/omslagen of gekreukeld, of ontbrak flapje om deze dicht te maken. Was lastig. Verzending bonnen waren op tijd en daar was ik tevreden over.

Geen reactie op retour duurt al een week..

Ik heb een retour gehad en een week verder geen bevestiging of iets gehoord! Terwijl op de voorwaarden staat Max 1-3 dagen voordat terug word gestort!

Makkelijke site en Snelle levering

Makkelijke site en Snelle levering

Goed en snel

Kan noet beter

Goede service en goede tips

Vroeg wat aanbeveling om van tennis raket te veranderen, snel en goed advies dat ik opgevolgd hebt

Tretorn- ballen gekocht bij TennisDirect:

Prima prijs- kwaliteitverhouding

top ivm bestelling en LEVERTIJD

Heb voor tennisschoenen gekozen en moet toegeven een vlugge en juiste levering van toepassing is, kan niets verbetert worden.

deze keer top

deze keer alles goed gegaan en ook optijd geleverd

TennisDirect bezorgt altijd correct en de terugbetaling worden vlot uitgevoerd.

Idem

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Je krijgt wat je ziet en snel

Duidelijke website. Producten worden netjes verstuurd, ook met duidelijke en makkelijke retour opties als het nodig is. Als klant heb je een fijne persoonlijke omgeving waar je ook bestellingen uit het verleden kan zien.

Altijd snel en correct geleverd.

Mooi assortiment. Goede prijzen. Snelle en correcte levering.

Uitgebreide keuze en perfecte levering

Zie bovenstaand bericht, alles staat erin.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik had mijn bestelling snel binnen. Helaas was de maat niet goed. Ging wat fout bij retour zending bij DHL. Kreeg echter meteen een reactie van Tennis Direct. Fijn. Nu de terugbetaling nog dan ben ik helemaal tevreden en zal ik met een gerust hart de volgende keer iets bestellen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk