Hele goede service, snelle levering.

Een paar nieuwe schoenen besteld en de volgende dag keurig volgens afspraak geleverd. Heb hiervoor al meerdere malen iets besteld en elke keer keurig de volgende dag geleverd. Echt een aanrader.

Snel bezorgd

Altijd de volgende dag al in huis. Top!

Slecht

Heel lang moeten wachten op mijn tennisracket.Twee weken is van het goede teveel....

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Altijd snelle en correcte levering.

Een mooi en ruim assortiment. Goede klantenservice. En altijd snelle en correcte leveringen.

Geweldig! Mooie producten

Mooie producten binnengekregen en heel snelle levering! Ik ben super tevreden!

niet geleverd zoals pop up flash bericht zei

Pop up , aankoop van meer dan 50€ Wilson materiaal, luxilon snaren gratis. De snaren zijn nooit geleverd. Er stond geen code bij het nieuwsbericht, en ik ken al de verschillende snaren niet uit elkaar halen, mocht ik ze moeten toegevoegd hebben.

keigoede webshop en interessante koopjes

nu al 2 zaken besteld en uiterst tevreden over de uitleg op de webshop zodat je een juist product kan bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte service

Tennisschoenen besteld, in overleg met mijn podoloog, toch het advies om 0,5 maat groter te bestellen! De ene retour, de andere besteld! Snelle service, het geld( van de retourzending) stond binnen 1 week weer op mijn rekening! Was iedereen maar zo korrekt!

Bestelling retour gezonden

Helaas mijn bestellig al retour gezonden, maar mijn geld nog niet terug.:(

Snelle en correcte levering

Zie hierboven

Vriendelijk en behulpzaam, veel keuze.

Makkelijk te bestellen via de website. Ook eventueel makkelijk af te halen in de winkel. Artikelen die ze niet op voorraad hebben bestellen ze zodat je die in de winkel kunt passen. Goede service, goede prijs, goede kwaliteit.

snel geleverd, goed product

makkelijk om een bestelling te plaatsen, product werd snel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Leuke aanbiedingen,goede kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden:-)

2e bestelling top

1e bestelling was de kleur niet correct, dus helaas moest alles terug.... zodat we het daarna wel in de juiste kleur ontvingen. Afbeelding gaf zwart aan, maar was groen/ grijs met een zwarte streep. Was niet waar te nemen op de foto's. Stond achteraf verder in de specifieke product omschrijving.

Levering en producten helemaal top!

Zowel het bestellen als de levering helemaal goed gegaan. Geen enkel probleem gehad met Padel Direct! Mijn eerste keuze als het om Padel gaat.

Prima service!

Prima service!

Geweldig & gespecialiseerd!

Ik wordt altijd snel en goed telefonisch geholpen, voornamelijk door Maarten onze tennis specialist!

Pakketje nog altijd niet

Al 3 keer gebeld nog steeds geen informatie over waar of wanneer het pakketje zal aankomen. Wacht al sinds de 25 mei op mijn spullen. Weinig communicatie, weet nog steeds niet wannneer ik het kan verwachten

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Altijd een snelle levering en aantrekkelijke prijzen

Ik bestel al jaren lang diverse tennisonderdelen bij TD en de materialen worden altijd snel en correct geleverd. Ook de verschillende kortingsacties maakt het interessant om altijd weer bij TD te bestellen en bovendien zijn de prijzen bij TD in de basis altijd aantrekkelijk.

Snel thuis!

Prima produkt en snelle levering

Prima produkt en snelle levering

Erg goed geprijsd en zeer betrouwbaar

Kleding besteld en was volgende dag in huis, veel goedkoper dan in de winkel. Erg prettige site in gebruik en gemakkelijk retourneren mocht het nodig zijn

Topprijzen en topservice

Zeer tevreden over de verzending en het terugzendingsbeleid. Zeer snelle terugbetaling gekregen na een terugzending. Koop er zeker later nog meer.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en betrouwbaar, tijdige levering.

Artikel wordt opgestuurd terwijl de betaling was geannuleerd.

Bij de volgende bestelling toch automatisch de geannuleerde bestelling afgeschreven zonder dat ik dit kon weigeren. Gemaild dat ik het artikel wil annuleren, toch opgestuurd en na retour nog steeds mijn geld niet terug. Slechte service.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk