goed product maat zit voor geen meter

Na aankoop mijn schoenen gepast maar zaten gelijk al niet lekker. Ben stom geweest en had ze direct terug moeten sturen. Maar had de hoop dat ze na ingebruikname wel iets zouden uitlopen. Maar nee dus. Blijft dus toch een risico om schoenen te kopen via internet en dus zonder vooraf te passen.

Artikelen snel geleverd

Goed en snel!

prima service!

Goede website, veel keuze, regelmatig aanbiedingen, snelle levering.

Snel, correct en perfecte maat

Alles verloopt zeer snel. Snelle levering, correcte info, snelle terugbetaling in geval van terugsturen

Heel goed.

Heel goed. Had emailcontact over mjjn bestellingen met medewerkster, heeft uitstekend geholpen en kwam afspraak na. Prima.

Mooi produkt, vlotte aflevering I

De producten zijn van een mooie kwaliteit en de levering verliep heel vlot.

Training Adidas

Mooie training voor mijn zoon Mooie korting en snel geleverd

Uitmuntend

Grote keuze aan producten, aan correcte prijzen. Vlotte en snelle levering ook.

Normaal gesproken heel goed

Normaal gesproken heel goed, maar ik heb iets retour gestuurd en daar hoor ik niets van! Wanneer krijg ik mijn geld terug! gr.

Bestelling is nog niet binnen, misschien vanavond.

Gisteren een bericht dat het zou komen tussen 17.30-22.30. Maar helaas was het niet gelukt. Vanavond herkansing!

Verkeerd product geleverd

Een padel racket besteld, volgende dag in huis. Helaas een verkeerd racket geleverd. Hetzelfde merk, alleen een dames..Na retour was het originele racket niet meer op voorraad Levering en retour procedure zijn goed

top

na lang twijfelen heb ik uiteindelijk een racket gekocht online. De uitleg die erbij staat heeft me enorm goed geholpen welke racket bij mij past

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede en snelle levering !

Correcte firma

Goede kwaliteit en service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en correcte service. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals steeds, op jullie kan je rekenen!

Steeds perfecte kwaliteit en snelle levering (zelf tijdens NL feestdag). Bestelling is wacht je verwacht, super tevreden.

Levering snel en prima.

Goede ervaring met TennisDirect..

Al meerdere artikelen gekocht bij Tennis Direct. Artikelen waren allemaal hoe ze omschreven werden. Blij mee.

Laatste had ik drie dingetjes besteld en de volgende dag in huis haarbandjes zitten prima zweetbandjes zitten prima en het prection tape doe zijn werk goed

Geen geld terug na retour

Mijn bestelling begin april teruggestuurd en op 5 april is het in het magazijn van Tennis Direct ontvangen. Inmiddels is het 29 april en nog steeds geen geld terug.

Retour proces weet ik niet hoe vlug dat gaat

Teruggestuurd maar nog niets ontvangen Ben benieuwd K deel t later als t Llemaal goed afgehandeld is

Keurige en correcte afwikkeling van een produkt dat helaas snel stuk ging.

Na telefonisch contact kon ik een sporttas van Prince na een half jaar alsnog retourneren omdat bij de sluiting het doek afscheurde. Na amper een week kreeg ik al te horen dat men het ermee eens was dat dit niet kon. Ik kreeg het bedrag geretourneerd middels een tegoedbon. Een nieuwe tas besteld en die kwam meteen de volgende dag al binnen. Dit is echt TOP.

Levering laat en beschadigd

Vandaag mijn racket ontvangen; 4 dagen later dan was aangegeven. Bij openen pakket blijkt racket beschadigd te zijn aan bovenkant. Vreemd aangezien deze ook is bespannen en dit voor verpakking moet zijn opgemerkt. Na telefonisch contact op advies een mail gestuurd met foto en nu afwachting van bericht. Ik wil graag een onbeschadigd racket ontvangen. Voorlopig dus geen goede ervaring. Hopelijk wordt het nog opgelost.

Mooie producten en een goede levering

kwaliteit kleding goede kwaliteit Goede /snelle levering

Gantelstraat 14