Goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit. Ik kom zeker nog terug bij dit bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruim aanbod, enig min puntje dat het voor mij niet duidelijk een sokketje aan de schoen vast zit

Specialist

Goed, snel en efficiënt

Goede, duidelijke website, voldoende aanbod en het wordt snel geleverd

Voorbééldig !

Supersnelle orderbevestiging én verzending , prima verpakking , product exact zoals besteld , maar vooral : supersnelle service ! Top !

slechte communicatie

ik heb woensdag de tennisschoenen aangekregen die ik besteld had maar die waren te klein en ik heb ze direct teruggebracht naar het post.nl punt bij ons in de buurt , daar hebben ze het pakket gescand en zeiden ze dat ik daar een mail van zou krijgen , nu , 3 dagen later heb ik nog geen mail gekregen en ook geen bericht van jullie dat het pakket geretourneerd is

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Retourneren duurt véél te lang

Het bestellen en leveren bij Tennisdirect gaat allemaal prima en snel, maar dat gaat bij veel webshops goed. Maar voor het retourneren lees ik op de website van Tennisdirect: 'We streven ernaar uw retour binnen 14 dagen na ontvangst verwerkt te hebben'? Ik begrijp niet wat daar nou zo ingewikkeld aan is? Het is ook veel langer dan bij andere webshops, een zeer slechte service dus...

Snel en accuraat geleverd

Bestelling geplaatst via de site en 2 dagen later werd de bestelling thuis geleverd. Juiste maat en juiste product.

Overzichtelijke site

Bestelling makkelijk geplaatst. Ik shop graag op tennisdirect.nl

Positief

Redelijk ruime keuze, niet zo duur als andere webshops Minpunt is de levering met Boost

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service en kwaliteit!

Top service! Groot aanbod en goede kwaliteit

Gedeeltelijk goed

Levering is zeer snel en goed. Retour is gratis maar duurt erg lang. Ik wacht al haast 2 weken op een mail en dus ook op mijn geld.

Een snelle levering van de thermobag en accesoires.

Het tennisseizoen staat voor de deur. Verschillende items, waaronder een leuke thermobag, had ik snel in huis.

Alles volgens afspraak

Prima product en snel geleverd

Tevreden met product en spoedige levering.

100% TEVREDEN

TEVREDEN EN GEZONDE FIRMA 100%

Correct en betrouwbaar.

Reeds jaren klant en steeds tevreden.

Super geregeld

Super blij met de levering en vooral complimenten dat ik het tijdstip van levering door DHL eenvoudig aan kon passen

Snel en correcte levering. Netjes verpakt en super snel geleverd.

Heel tevreden!

Goede ervaring! Juiste artikel en snel geleverd!

Steeds blij met wat je aankoopt

Nog nooit iets ontvangen waar ik niet blij mee was , prijs en kwaliteit zijn tiptop inorde , ik zal nog aankopen doen ;)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie schoenen besteld, ze passen perfect.

Pakket niet aangekomen -> fout DHL

Wederom door DHL een slechte ervaring, stap over op een andere bezorgdienst!!

Goede omschrijving van het product, snelle levering.

Prettige en overzichtelijke site. Goede omschrijving van het artikel, snelle levering en niet te veel stappen om een product te bestellen.

Stipt engoed

Van al de bestellingen die ik al gedaan heb, stipt en goed uitgevoerd.

Voor schoenmaat groter dan 41 niet geschikt

Vlotte levering, ziet er heel goed uit maar schoenenvak te kleine voor een normale schoenmaat.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk