Kwaliteit

Eerst in de winkel in Amstelveen geweest Zeer bekwaam en vakkundig geholpen ze weten waarover dat ze praten en overig via de site besteld Uitstekend geregeld

Goede service en opvolging

De padelschoenen die ik bestelde waren te klein/ te smal. Teruggestuurd en opgevolgd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, retourservice verloopt vlot

Snel en accuraat

Snel keuze kunnen maken door goede website. Daarna bestelling snel en correct binnengekregen, top!

Snel en efficiënt service met Bpost !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geen negatieve ondervindingen. Was op tijd en alles ok

Altijd goed.

Ben al jaren klant heb alleen een nieuw mailadres.

Zeer tevreden, topbedrijf

Zeer professioneel, snelle levering, mooie artikels aan leuke prijzen.

Prima bestelling

Gekregen wat ik wilde. Vind het alleen jammer dat je niet de optie hebt om een bestelling in een store op te halen. Scheelt retourzending en je kunt gelijk passen

Altijd correcte levering en service

Retour is nooit een issue en wordt opgevolgd.

Snel en fijn

Goede schoenen en een snelle levering!

Retourneren duurt lang

Retour geld nog steeds niet ontvangen (passa sports?)

okidoki toppie

zit als gegoten

Heel prettig

Makkelijke site. Goede produkten.

supersnel en duidelijke bestelsite

alleen maar positief

Snel besteld, snel geleverd!

Gisteren een bestelling gedaan en vandaag geleverd. Snel betaald en snel geleverd, wat wil je nog meer!?

8,5

Veel keuzes en super snelle levering

Goede kwaliteit

Duurzaam en op tijd geleverd

Super tevreden met de sportkleding! Vlotte en correcte levering!

Heel tevreden zowel met de spulletjes als met de service! De levering verliep vlot! De enveloppe met kleding werd in de brievenbus gedeponeerd. Ingesloten in de omslag zat een retourbrief zodat het makkelijk is om iets te retourneren! Gelukkig is dat niet nodig want alles paste en was zoals de artikelen werden voorgesteld op de website! Dank je wel!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik ben er enorm blij mee. Ik heb veel controllen en veel kracht. Het is licht en ik heb ales gewonen met dit reked

Vlotte service

Leveringen gebeuren snel. Retourneren is geen probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling kreeg ik één dag daarna al geleverd. Super snel dus. Mooie schoenen! Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Racketholder voor kinderen

Leuke tennistas voor kleinzoon. Snelle levering!

Correcte en snelle levering

Ik geef 5 sterren aan tennis direct en na ontvangst gebeld met Amsterdam aan de Koenenkade waarna ik na telefonisch overleg met Jeroen prima en plezierig geholpen ben om de schoenen om te ruilen nadat hij had gecontroleerd of de juiste maat op voorraad was. Echter in de winkel geholpen door Misha die in de eerste instantie Jeroen niet kende en zeer ongeïnteresseerd overkwam, jammer hoor ! Na de schoenen gepast te hebben kregen wij € 99,95 retour en moesten € 99,95 afrekenen echter weer thuis bleek op de doos €79,75 te staan. Jammer dus dat Misha dat ook nog niet in de gaten had ??? gelukkig hadden wij de doos mee en ontdekte het prijs verschil. Na telefonisch overleg met Carien is het verschil binnen 48 uur teruggestort dus geweldige service.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk