Fijne winkel, snelle levering!

Spullen snel verzonden, scherpe prijzen en prima service!

Product snel geleverd en zeer netjes verpakt.

Kort geleden een junior tennisracket besteld. Voor bepaalde tijd morgen in huis., Dit is ook netjes nagekomen. De volgende dag hadden we het racket in huis. Racket zat zeer mooi verpakt om schade te voorkomen. Al met al zeer tevreden.

Fijne tennisschoenen en de volgende dag geleverd.

zeer slechte ervaring

Ik heb voor het eerst een super slecht ervaring met tennisdirect. Ik had een bestelling van over de 200 euro geplaatst, betaald en helaas kon ik maar 1 ding houden, de rest niet tevreden over. Nu 4 weken later nog steeds niet gehoord of mijn retour is ontvangen over mijn geld terug krijgen heb ik het nog niet eens. Ik mail ze maar geen reactie, nergens wordt op gereageerd, heel irritant ..... Hoe gaan we dit oplossen tennisdirect??!!

snelle levering, goede prijs

Ik had op zondag een paar tennisschoenen besteld en maandag in huis. Ook nog voor de beste prijs.

Correct

Correcte levering van kwaliteitsproduct.

uitstekend en positief

levering altijd correct

Altijd snel bezorgd.

Altijd snel bezorgd en een redelijke prijs.

Zeer tevreden .

Zeer snelle afhandeling,geweldig.

alles prima

snelle levering, duidelijke webshop, eerlijke prijzen

Altijd vlot en snel

Nooit geen rpoblemen en snelle nevering en dito service. TOP

Goed!

Fijne webshop, betrouwbaar, kwaliteit. Snelle levering.

Super service , snelle reacties op vragen

Prima assortiment , prima service en top mee denken met de klant

Zoals steeds alles naar wens

Vlotte levering, ruim assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het systeem eet mijn kortingcodes op.

Er ging iets fout met de betaling. Toen ik het opnieuw probeerde deed mijn kortingcodes het niet meer. Erg jammer.

Snelle juiste levering!

Snelle juiste levering!

Heel positief

Snelle levering van de producten. Goed werkende website. Nog nooit problemen gehad. Bestelling eenvoudig. Bestel altijd Melkproducten zoals Wilson, Nike en K-Swiss. Nieuwsbrief is helder en je komt snel bij de juiste producten. Telefonisch goed te bereiken.

Bestelling was snel in huis

Snel

Snelle verzending en gratis

Voldeed aan verwachtingen

snel en correct

Van bestellen en afrekenen tot levering, alles correct en snel!

top

top geleverd geen klachten team is erg tevreden

Fijne aanbiedingen die je via de nieuwsbrief gemeld krijgt.

Aantrekkelijke aanbiedingen. Jammer dat je niet achteraf kunt betalen. Dan zou ik meer bestellen.

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede en snelle service

Goed en simpel bestelproces en opvolgende levering. Goed en up-to-date aanbod. Aantal acties kan wel wat minder.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk