Goede service!

De bestelling was correct uitgevoerd. Het tennisshirt van Sjeng Sports zoals verwacht prima qua kwaliteit, kleur en pasvorm, de kleding van dit merk is gewoon super!

Goede service!

The quality is good.

The quality is good. The space is more than enough for 4 rackets.

Helaas kan nog geen mening geven.

Ik heb nl. nog geen pakket mogen ontvangen. Ik heb al wel contant gehad met jullie servicedienst en die hebben mij beloofd dat het uitgezocht wordt. Bij aanbevelen heb ik ja ingevuld omdat de service tot nu toe goed was.

Ook mijn mail werd snel beantwoord en goed opgelost.

Prima gegaan.

Padelracket

Via TennisDirect mijn nieuwe padelracket besteld, de website hielp mij de juiste keuze te maken, inmiddels al een paar wedstrijden gespeeld en al aardig gewend aan het racket, prima controle, fijn mee te spelen.

levering binnen de dag Top

bestel regelmatig en steeds correcte levering

Redelijk

De levering is prima, snel en correct. Van de vier paar schoenen heb ik er drie teruggestuurd. Nu wacht ik al bijna een week op het terugstorten van het geld, een minpuntje.

Vlotte afhandeling

Kleding ( broek jasje en shirt) zit perfect, gewend van Sjeng. Goede kwaliteit Pluisvrij materiaal. Maar jullie bezorging ook, had mijn kleding optijd binnen. Thxxxx

Goed geholpen

Waardebon niet kunnen invullen door een foutje van mezelf. Zonder problemen toch mogen innen.

Topaanbod aan topprijs !

Heel ruim assortiment; gebruiksvriendelijke website; gemakkelijke bestelprocedure; snelle levering = TOP !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service. Snelle levering.

Fijne webshop

Ik vind het een fijne overzichtelijke webshop. Tot nu toe komen de maten ook altijd overeen. Nog fijner vind ik de snelle levering. :D

correcte aflevering van bestelde producten.

Reeds verschillende producten besteld, en altijd correct afgeleverd.

Toppie

Bestelling vlot en correct. Heb retour moeten doen omdat ikzelf de maat verkeerd ingeschat had. Geen rompslomp qua retour, zending afgeven in DHL punt en oké. Terugbetaling correct. Proficiat met jullie manier van werken.

Jammer

Hallo Ik had via een gewonnen kadobon (met een tenniskampioenschap) een sportartikel besteld. Deze bleek helaas te groot en heb ik terug gestuurd. Maar......... tot nu toe nog geen reactie hierop gehad. Ik snap dat ik geen geld terug ontvang maar zou heel graag hetzelfde artikel een maatje kleiner willen bestellen. Hoop op een reactie. Vriendelijke groet, Betty

Excellent

Steeds prima dienstverlening, ruime keuze aan zeer degelijke producten. Altijd uitermate tevreden!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed en snelle afhandeling top

Mooie kleding

Prima bedrijf!

Meerdere malen wat gekocht. Alles prima verlopen, aan te bevelen!

Een snelle levering en goede producten.

snel geleverd

Het bestelde trainingspak werd snel en degelijk verpakt geleverd. Het retourneren verliep zonder problemen met de barcode. Ik had wel even beter moeten kijken bij het bestellen van het artikel. Het voldeed niet aan mijn wensen want er zaten geen enkelritsen in de broek.

Super netjes en goed geholpen

Tennis jack was te klein en goede service gehad bij de volgende aankoop netjes geld terug bij retour

Gewoon top!

Overzichtelijke website, goede productinformatie, bestelde Sjeng Sports Broek werd snel en keurig verpakt geleverd en zit als gegoten.

Snel, netjes en goed

Snel, netjes en goed