Niet tevreden over service bij retour

Ik ben tevreden over de levering en de snelheid van levering. Echter bij retourneren van product was de klantenservice slecht bereikbaar. En vanwege drukte moet ik lang wachten op mijn geld van de retour. Ruilen kan niet meer. Dus moet ik de andere maat schoen ook al betalen. Kortom Tennisdirect beschikt erg lang over mijn geld en dat vind ik bijzonder vervelend!

Doet wat het beloofd

Kleding wordt volgens bestellingen geleverd en ook retouren snel verwerkt en terug betaald

Prima snelle levering

Snelle levering, ook klachten worden snel.en adequaat opgelost. Dikke prima!

Klantgerichte afhandeling probleem

Tennis schoen na halfjaar kapot. Na een ietwat lange aanloop klacht snel en klantvriendelijk afgehandeld. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Prima afgehandeld. Chappo!

Bij retourneren krijg je niet tijdig/ geen informatie .

Een week na het retourneren van goederen hebben we nog steeds niets gehoord over verdere afhandeling. Gebrekkige communicatie.

Webshop prima, bezorging minder dan vroeger

Jammer dat jullie gestopt zijn met PostNL. Ook voor de retouren is dit niet handig

Beetje jammer…

Op de site staat de verwachte bezorgdatum, maar het pakket kwam 5 dagen (te) laat. Enkele dagen had ik rekening mee gehouden maar 5 extra dagen niet. De klantenservice neemt niet op vanwege de drukte zegt een spraakbericht met het verzoek of je op een later moment met z’n allen tegelijk terug wil bellen en dan lang in de wacht kan staan. Eindelijk een zeer vriendelijke dame gesproken die uitlegde dat het te druk in het magazijn was om alle orders te verwerken. Zet dat dan eerlijk op je site. Dat voorkomt teleurstelling en telefoontjes.

Artikel precies wat ik zocht met snelle levering

Ik was op zoek naar dit shirt. In de tenniswinkel welke ik had bezocht was mijn.maat niet meer aanwezig en zij konden het niet bestellen. Gelukkig snel kunnen bestellen bij TennisDirect.

Netjes geleverd

Netjes geleverd

Vlot en correct

Vlotte levering

Perfecte service!

Zeer duidelijke en handige website! Perfecte service, bestellingen worden tijdig verstuurd en retours correct terugbetaald.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Site is overzichtelijk maar maattabel klopt niet

Ik had K-Swiss tennisschoenen besteld via een maattabel op de site. Op eerste oog nuttig maar bij ontvangst schoen was deze veel te groot. Het retourneren is eenvoudig (middels etiket) maar voelt vreemd, omdat je het nergens hoeft te melden en nu maar wachten tot verwerking en terugstorting. Dat mag duidelijker gecommuniceerd worden.

Na 11 dagen nog niets ontvangen

Racket was op voorraad, moest nog wel bespannen worden,maar na 11 dagen is deze nog steeds niet klaar voor verzending. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Ik hoop binnenkort toch nog iets te ontvangen. Had dit niet verwacht van zo'n grote aanbieder, die ook hoofdsponsor van de KNLTB is..

Overzichtelijk, veel keuze en vlotte levering

Alles is altijd prima in orde, ook als er iets moet teruggestuurd worden.

Slecht

Tot 2 keer toe worden de tennisschoenen niet bezorgd op de afgesproken locatie.

Veel keuze

Ik heb de broek teruggestuurd daar het te groot was en het model ook niet zo mooi. Heb hierover nog niets ontvangen????

bestlling naar wens

snelle levering, product naar wens.

Ben zeker tevreden over jullie. Allen wel vreemd dat er niet kan telefonisch geantwoord worden en via mail ook niet. Blijkbaar zo druk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijzen en prima levering

Goede prijzen en een overzichtelijke website. Levering iets langer maar dat maakt mij niet veel uit en was bij de bestelling ook bekend. Volgens afspraak netjes geleverd.

Besteld va de webshop

Heel snelle levering

Moeilijk bereikbaar maar eens het contact er was, zeer goed geholpen.

prima producten

De keuze is groot en mooie merken aanwezig. Ik kan er altijd slagen

Retourafhandeling kan beter

Bestellingen worden redelijk snel geleverd, maar retourzendingen en terugbetaling duurt veel te lang. Communiceer met de klant!!!

Prima service, bestelling snel in huis. Ook het telefonisch contact met klantenservice verliep prettig. Hoop dat de afwikkeling van mijn retour ook zo goed verloopt.

Snel geleverd en mooie producten

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk