Niet tevreden

Ik heb op 22 okt. Tennisschoenen besteld en ik heb ze nog steeds niet binnen, en ook nog niets vernomen.

Snel

Goede en snelle service maar zolang ze met DHL blijven bezorgen zal ik niets meer bij hun bestellen.

Perfect!

Mijn zoon is kort geleden gestart met tennislessen en hebben via tennisdirect de benodigde spullen gekocht. We zijn erg tevreden, alles is precies zoals beschreven en van goede kwaliteit.

Slecht

Bestelde tennisracket is zoek geraakt en had ikzelf niet geïnformeerd waar het zat had ik er nooit meer iets van gehoord denk ik. Hopelijk arriveert het deze week..

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snel geleverd

De bestelde artikelen werden snel en goed verpakt geleverd.

Bestelde en betaalde artikel niet geleverd

Besteld en betaalde artikel niet geleverd. Daarna niet meer in stock dus nooit artikel ontvangen waarvoor ik oorspronkelijk betaald heb

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel, uitstekend, prima,eersteklasse, ruim voldoende.

Nog niets gekregen

Waar is mijn bestelling ???

Top super snelle levering

Veel keuze op alle gebieden van racket sport

goede service

Snelle levering en van goede kwaliteit

snelle levering...zeer tevreden

prima bedrijf

Op tijd geleerd. Blij met mijn nieuwe aanwinst

Op tijd geleverd. Blij met mijn nieuwe aanwinst

Product goed ontvangen en snelle levering

Alles OK

Top, snelle levering

Blij met de snelle levering

snelle en goed te volgen levering met een perfecte service

goede site, snelle levering en goede service voor retourzending. Koetom ik doe graag mijn sportaankopen via TennisDirect!

Probleemloos

Eerste ervaring .Opsturen tennisschoenen Verloop zoals aangegeven door tennisdirect Dud ok prima

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Retour sturen duurt veel te lang

In het verleden heel vaak gekocht bij Tennisdirect, nooit problemen. Onlangs een leveringsprobleem waardoor een bestelling geannuleerd moest worden. Nu een retourzending waar ik ruim 9 dagen nadat mijn pakket door Tennisdirect ontvangen is nog niets van gehoord heb. Voorlopig geen klandizie meer van mijn kant.

Prima geregeld de bestelling

Het bestelde is prima en snel geleverd.

Mooi op tijd geleverd!

Overzichtelijk om te bestellen. Mooi op tijd geleverd!

Snelle, adequate service

Snelle, adequate service

Het 'nieuw' bespannen racket kraakt en verspringt.

Een nieuw racket besteld en 'professioneel' laten bespannen. Hiervoor ook betaald. Bij ontvangst van het racket blijken de snaren er al veel langer in te zitten, ze kraken en verspringen bij contact met tennisbal. Via de mail met TennisDirect een voorstel gedaan om het bij de vereniging te laten bespannen en dat TennisDirect de kosten vergoed. Hier krijg ik geen respons op. Via de telefoon geprobeerd contact te zoeken, na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik maar opgehangen.

Tennisdirect plaatst veel cookies en extra verzendkosten

Slecht: ik wil cookies kunnen weigeren (is wettelijk verplicht) Ik wil niet aan eind bestelproces verzendkosten erbij krijgen

prijs/kwaliteit goed

Levering en service prima!

Goede service & snelle levering. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Baal dat ik zo lang op mijn retour moet wachten.

Zit al lang te wachten op mijn geld retour. Bestel hier niet meer.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk