Heel tevreden

Ben heel tevreden omdat ik heel snel mijn bestelde artikelen toegestuurd krijgt

Pakket

Helaas nog steeds me pakketje niet ontvangen

TennisDirect is er voor elk budget!

Als echte Nederlander ben ik gek op goede merk spullen voor een mooie betaalbare prijs. Ditmaal prachtige Nike tennisschoenen gescoord voor een zeer goede prijs. Samengevat: Heel internet gecheckt en geslaagd bij TennisDirect. Tot een volgende bestelling en groetjes Theo.

1 product was niet zoals op de foto. Dat was een tegenvaller. Werd wel via de klantenservice netjes te woord gestaan maar de website is tot op heden niet aangepast

Ruim assortiment, goede prijzen, kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering, goede prijzen, goede kwaliteit en eenoog ruim assortiment!

Teleurgesteld

Tennisschoenen besteld die de volgende dag bezorgd zouden worden. 4 dagen later pas ontvangen. Telefonisch contact opgenomen maar hier niets mee opgeschoten.

Goede site! Correcte leveringen! Keep up the good work! Michel

Goede site! Correcte leveringen! Keep up the good work! Michel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede klantenservice. Nadat ik een fout had gemaakt bij het bestellen is dit prima opgelost.

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op meerdere e-mails.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

4 dagen te laat geleverd

Ik had schoenen besteld en zou op dinsdag geleverd worden… het werd uiteindelijk vrijdag… Ben dus naar de winkel moeten gaan om schoenen te kopen in extremis… Dubbel betaald dus

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Kan beter

Tas en racket besteld. Tas wel ontvangen, racket niet. Over gemaild, duurde 3 dagen ivm drukte voordat ik reactie kreeg, de order zou verstuurd zijn. Echter ontving ik de de tas voor de 2e keer en nog steeds geen racket. Zal vast goed komen, hoop ik maar.

Fijn zaken doen

Overzichtelijke website met alle specs die ik nodig had. Verzendtijd was accuraat en tevreden met de verzendwijze.

Prima website, snelle levering, redelijke prijzen en precies wat ik wilde hebben

Zeer goede srvicey

Wederom een paar schoenen, merk Lotto, besteld. Goede prijs, veel keuze, goede maat en snelle levering.

Alles exact volgens de aanbieding afgeleverd. Super tevreden

Tas en ballen in orde, maar bandage handvat padel raket laat los

Bezorging van de spullen en kwaliteit is prima in orde. Enige wat erg vervelend is is dat de bandage die om het handvat van het padel raket zit liet na 1x spelen al los. Erg jammer. Ben benieuwd of ik hem nog kan laten vervangen.

Snel geleverd, comfortabel vest!

Ik ben heel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestellingen snel en correct geleverd, Beoordeling komt echter niet op de site.

Al enkele jaren koop ik van alles bij Tennis Direct, van kleding tot rackets. Tot zover gaat dat prima. Echter als ik inga OP HUN VERZOEK om een productbeoordeling te plaatsen dan komt die nooit op de website. Vraag het dan niet, als je mijn review niet plaatst! Nu is het zonde van mijn tijd. Aangezien het belangrijkste de afhandeling van aankopen is geef ik alsnog een 'JA' bij 'Aanbevolen'. Maar voor 'Totaal' hou ik het bij een 7, op dit moment. Ik denk dat er even gekeken moet worden naar dat Beoordelingensysteem . Daar lijkt iets fout te gaan, dus.

Supergoed

Heel vriendelijk en behulpzaam

Verkeerde product geleverd

Trainingspak besteld. Kreeg een of ander retro shirt .... Nieuwe bestelling laat wegens drukte minimaal twee weken op zich wachten.

Erg lang wachten op je geld bij retour

Bestellen is snel, jammer is wel dat je niet kan kiezen voor achteraf betalen. Dit is zeker jammer omdat ze heel langzaam zijn met het verwerken van een retour en je dan wel 2 tot 3 weken op je geld zit te wachten. Ze hebben een ruim aanbod en leuke spullen en aanbiedingen, maar dit is voor mij een reden om hier niet meer te bestellen.

Goede prijzen, snel geleverd

snel bezorgd

mijn zoon is erg tevreden over de schoenen !

Prettig shoppen op een overzichtelijke webshop en makkelijk retourneren wanneer dat nodig is

Soms moet je wel eens iets retour sturen en bij TennisDirect gaat dat heel simpel vanwege de retourlabel die ze in het pakket erbij stoppen

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk