Heel tevreden, makkelijk bestellen, snel in huis.

Schoenen zijn perfect.

Makkelijk bestellen, snelle response en snelle levering

Onjuist product

Mijn product was verkeerd gestuurd terwijl ik het juiste product had toegevoegd. Vond het onprofessioneel

Top, heel blij met tennisdirect

Goede service. Snelle levering en groot assortiment.

Oké

Ik bestel een Babolat racket met bespanning. Waarom zit daar geen beschermingshoes bij?

Prima geleverd, afspraken netjes nagekomen

Prima geleverd, afspraken netjes nagekomen

super

good reaction to order good customer service

Mooie spullen en ik had het zo in huis.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

uitstekend verzorgd. schoenen passen perfect. en op de juiste dag geleverd.

prima verzorgd.

Snelle verzending. Prima kwaliteit.

Profesioneel

Zit al 10 dagen op de tennistas te wachten

Wel betaald, geen spullen. Gevraagd waar het blijft, geen reactie. Toch alweer 10 dagen geleden. Erg slecht, zou je niet verwachten van een webshop

Goed en snel

Bestelling verloopt vlot. Levering altijd snel, belde de volgende werkdag. De prijzen zijn werk hoger dan bij andere tennisshops en dat is jammer.

Zeer slecht

Ik had vorige week een bestelling geplaatst van een cadeaubon die 100 euro waard is. Ik heb mijn adres juist ingevuld. Tennisdirect heeft de busnummer doorgeven als huisnummer terwijl dit zeer duidelijk is aangegeven. Hierdoor werd mijn pakje niet geleverd en kon ik het niet optijd afgeven voor de verjaardag. Ze antwoorden niet op mijn mails waardoor ik mijn cadeaubon kwijt ben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle correcte service

Dag erna geleverd , correcte prijs en kwaliteit. Prima zonder uit huis te moeten.

snel verzonden

Maar waar ik niet zo blij mee ben is dat ik een kartonnen pakket binnen krijg groter dan een A4 voor 3 gripjes voor mijn tennisracket wat ook in de brievenbus gedaan kan worden dat pakketje 12x8 cm dat is als briefpost een stuk goedkoper dan 3.95 BEETJE RAAR Mvgr

Steeds super

Ik wacht nog wel op het bedrag van de retourzending

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en redelijk voordelig.

Een redelijk duur product van Sjeng Sports was met extra korting verkrijgbaar. Levering was conform de beloofde levertijd, dus niets te klagen!

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen, nu krijg ik na ruim 1,5 week dat ik geld terug krijg. Ik wil gewoon mijn bestelling. Geen uitleg! Slecht!

Slecht bereikbaar

Mijn tennisschoenen zijn te klein. Teruggestuurd. Geen bericht ontvangen hierover al 10 dagen geleden.

No response from return

Sent away the item to return more than one week ago. Still no response!

Correcte verzending en service

Zeer tevreden van de bestelling

Correcte levering

Heel tevreden voor de snelle levering van het gevraagde product .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wat je nodig hebt om sport prestatie te optimaliseren ✅

Klantenservice is niet echt klantgericht

Ik heb met een tegoedbon betaald, schoenen te klein en teruggestuurd. Direct nieuwe besteld, volledige betaald. Nu krijg ik niet het volledige bedrag terug, maar alleen het bedrag exclusief de tegoedbon. Ik krijg wel weer een nieuwe tegoedbon, maar inmiddels heb ik al weer nieuwe schoenen besteld en blijf ik weer zitten met een tegoedbon. Ook je factuur opvragen in je account is niet mogelijk, deze is alleen via de mail op te vragen. Vreemde gang van zaken, onhandig, niet van deze tijd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk