Efficient delivery service

Kept well informed from date of order through to time of delivery

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb een padelracket gekocht voor een jarige.Het racket zou op donderdag geleverd worden en de verjaardag was woensdag dus ik was blij verrast dat ik dinsdag al bericht kreeg dat ik het af kon halen op het afgesproken adres!

Voor het eerst slecht

Normaal volgende of 2 werkdagen later! Nu helemaal niets en na een week toen mijn tenniscompetitie al begonnen was kreeg te horen door verhuizing het shirt wat besteld had er niet meer was! Baalde enorm hoe gegaan was omdat ik altijd wel tevreden ben! Nu heb kortingscode gekregen heel lief maar moet voor 30 sept gebruiken.. dat vind ik jammer want nu even niets nodig maar ander dagje vast wel weer.

ik heb nog nooit zo snel een product in huis gekregen als bij jullie.

leuk dat jullie zoveel tegoed bonnen sponseren bij de tennisverenigingen. wij hebben er al verschillende mogen ontvangen. dank daarvoor.

super voordeelprijs en 1 dag na bestelling geleverd

teleurstellend

Op 27-08-2022 heb ik een Nike tennis shirt bij u besteld XXL, deze viel tegroot uit en heb het retour gezonden via Post .NL naar Passa Sports Antwoordnr. 10154 , 5140VB Waalwijk Barcode 3SEBBS3624542. Tegelijkertijd heb ik een maat kleiner bij u besteld en opnieuw betaald en naar alle tevredenheid ontvangen. Maar het bedrag van het retour gezonden shirt heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Supersnelle levering!

Ruime keuze en snelle levering.

Makkelijke site en goede levering

Fijne schoenen, maar meer kleine maten voor mijn vrouw mt36

Snel geleverd,1 artikel heb ik terug gestuurd en week later geld terug op de rekening

Klasse

Kleding snel geleverd. Ook in de winkel uitstekend geholpen.

Bestelling is zoek geraakt.

De afwikkeling van deze klacht, het niet afleveren van het product, is correct gedaan! Ik kreeg mijn geld snel terug gestort.

Geleverd zoals beloofd

Klantenservice is slecht

Na het bestellen van een sale item, werd ik geïnformeerd dat de voorraad niet klopte dit was de tweede keer dat het gebeurde. In beide gevallen duurde levering langer dan de indicatie op de website (voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!) De eerste keer werd er onbeschoft gereageerd op mijn vraag waar mijn bestelling bleef en de tweede keer was het niet heel veel beter. Ook de wens om de volledige bestelling te annuleren na 2 dagen werd geen gehoor aan gegeven. Tevens de email waarin hetzelfde aan het gegeven als in de review heeft geen enkele reactie opgeleverd en wat mij betreft voldoende reden om geen enkel item meer te bestellen bij tennisdirect. Spullen zijn ook duur, dus beter ga je naar een lokale sport winkel.

Gemakkelijk te bestellen, vlot geleverd.

Geen klachten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Jammer dat er geen omruilservice meer is

Ik had gerekend op een omruilservice bij het niet passen van de kleding.

Pover

Na verschillende e-mails werd mij bevestigd dat de Toalson overgrapjes terug beschikbaar waren. Hierop bestel ik ze. Een 10-tal dagen (toen ik nog altijd geen bestelling had mogen ontvangen), informeerde ik eens.. Bleek dat de gripjes hélemaal niet leverbaar waren. Bestelling werd geannuleerd (enkel mijn rol bespanningsdraad werd geleverd). De korting van € 10,00 die ik toepaste via een bon op deze bestelling zou ik 'kwijt' zijn. Zéér spijtige manier van werken.

Snel geleverd mooie prijzen

Kwaliteitskleding voor goede prijzen.

Slechte service, slechte communicatie, komt beloftes niet na, betaald je retouren niet terug

Op 16 augustus 2022 heb ik een bestelling geplaatst, namelijk een padelracket. Er stond tijdens de bestelling voor 22:00 besteld, vandaag verstuurd. Op 17 augustus in de avond had ik de padelracket nodig voor een toernooi, helaas kwam het pakketje pas op de 18e. Helaas was de belofte niet waar gemaakt, het pakket werd pas de dag na bestelling verstuurd, ondanks ik dit voor 22:00 deed. Het pakketje was te laat geleverd, dit niet door toedoen van Post NL maar doordat TennisDirect het te laat heeft verstuurd. De dag na bestelling gebeld met de klantenservice en gaf als excuus dat het druk was en de hoge bazen niet de melding dat het druk was en daardoor later geleverd werd op de hoofd website plaatsen, wat inmiddels vandaag de dag wel is. Ik heb het pakketje meteen dezelfde dag, sterker nog binnen een half uur na ontvangst, retour gestuurd. Volgens de track and trace die ik heb mogen ontvangen van de retourzending heeft TennisDirect het pakket ontvangen op vrijdag 19 augustus om 10:37. Dit pakket heb ik met de retourlabel,die TennisDirect bij de levering had toegevoegd, terug gestuurd met als adres Passa Sports, antwoordnummer 10154, 5140VB Waalwijk. Nu heb ik inmiddels al 3x contact gehad met de klantenservice, ze gaven aan dat dit enige vertraging heeft opgelopen en de retour afhandeling binnen 5 a 10 dagen na ontvangst verwerkt zou worden. Inmiddels zijn we nu 13 dagen verder en heb nog geen bericht of geld mogen ontvangen. Gister heb ik nog een e-mail verstuurd naar de info mailbox met het verzoek de betaling binnen de komende 4 dagen te voldoen en krijg ik een mail terug dat mijn pakketje is verstuurd... Terwijl ik duidelijk in de mail aangaf dat ik het pakketje had ontvangen en retour heb gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terug zou krijgen met een ultimatum van 4 dagen. Klantenservice leest niet eens de mails die je verstuurd, reageert verder niet en intussen houden ze wel je geld en het retourgestuurde product vast. Ofterwijl ik ben geld armer e

Altijd top keuze, goede prijzen en top service! Bedankt!

Altijd snelle levering en mooie kleding netjes verpakt

Verkeerd item geleverd en lange wachttijd

Ik deed een bestelling van slechts één stuk en toch was het een totaal ander artikel; zelfs voor een kindje. Opnieuw moeten terug sturen en nu ben ik weer wachtende op de levering van hopelijk het juist bestelde artikel.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

netjes en op tijd geleverd

!!!

Zeer correcte en vlotte service .

Steeds goed op te volgen, duidelijke communicatie en groot aanbod.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zaterdag een bestelling geplaatst. Goede site, artikel is zoals beschreven op de site. Dinsdag ontvangen. Netjes ingepakt en met track & trace te volgen. Helemaal top!

alles ging goed

Gantelstraat 14