Groot aanbod, goede service

Ik vind hier altijd wat ik zoek. Tevreden klant!

Snelle en correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en alleen grote verpakking voor klein product

Goed product en snelle levering

Wederom tevreden

De service van TennisDirect bevalt mij goed. Vlotte verzending en communicatie. De kleding en rackets die ik heb besteld, ben ik heel blij mee.

Je kunt altijd op TennisDirect rekenen!

Mijn bestellingen kloppen altijd en ook wordt aan de afgesproken levertijd voldaan. Beter dan vele andere websites. Ga zo door! Ik zal nog veel bestellingen plaatsen! Tip: wellicht de aanbiedingen op vergelijkbare websites meer in de gaten houden.

professionaliteit op zijn best

Vanaf het moment dat ik de website tegenkwam, verliep het vlot. Lokaliseren wat ik nodig had voor een geweldige prijs, de reis door mijn aankoop af te ronden en verbaasd te zijn over hoe snel mijn bestelling arriveerde. Er is maar één plek voor tennisspullen. Tennisdirect.

Ik vind de service van Tennis- direct uitstekend. Ondanks dat het druk is met bezorgingen komen de bestelde artikelen altijd snel. Ook geen moeilijk gedoe met retourneren. Ik ben super tevreden. Ronald Kersten

Prima site en snelle service.

Goede ervaring De bestelling was in twee etappes verstuurd.. een gedeelte niet gekregen. Dit bleek nog bij post.nl te liggen. Snel opgelost

uitstekend

zeer snelle levering en zeer goede opvolging.

5 dagen niets vernomen, e-mail blijft onbeantwoord , product niet op voorraad, order is geannuleerd

Order geplaatst op zaterdag en een bevestiging gekregen dat ze aan de slag gaan. Het blijft dagen stil. Op woensdag e-mail gestuurd met de vraag over de status van mijn order. Deze blijft onbeantwoord. Op donderdagmiddag geprobeerd te bellen, lange wachttijden en uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die mij liet weten dat het bestelde niet op voorraad was en de order geannuleerd wordt. Vervolgens ontvang ik een e-mail met "goed nieuws!, de terugbetaling is zojuist verwerkt en wij maken het bedrag zo snel mogelijk aan u over". Hoezo goed nieuws?

Perfecte service

Geen problemen ondervonden

Amérement déçu

Ayant commandé une raquette wilson prostaff au prix de 148 € avec envoi gratuit a mon domicile en Belgique J'ai reçu un avis de livraison prévu pour le lundi 22 aout entre 10h15 et 14h15, aucune livraison ce jour la .Le lendemain j'ai reçu un nouvel avis de livraison le mardi 23 aout entre 14h30 et 18h30 ,toujours aucune livraison avec un message dans la soirée m'expliquant que le livreur n'a pas trouvé mon adresse. Le 24 aout j'ai reçu un nouveau message que je pouvais récupérer ma raquette chez Passa sport a Gantelstraat 3 a Waalwijk ce qui est faux puisque c'est le numéro 14. Ce qui m'a occasionné un déplacement a partir de Rocourt Belgique de 334 kilometres(environ 50 euros de carburant et une perte de temps de 4 heures). Arrivé sur place j'ai du parlementer plus d'un quart d'heure car on ne voulait pas me donner ma raquette. Finalement ma raquette m'a couté plus chère que si je l'avais acheté en belgique !!!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Hele goede kwaliteit

Ik heb een Nike tech gekocht hele goede kwaliteiten en goeie afleveringen was binnen de 2 dagen al toegekomen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service en een uitgebreide website

Niet tevreden

Iets besteld . Levering was volgende dag. Heb dan mail gekregen dat te druk was dat later ging zijn. Na week nog steeds niets ontvangen. Heb mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Uitstekend!

Van bestelling, tot informatie tot levering : alles prima verlopen. Artikel van uitstekende kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top! Helemaal klaar voor de competitie

Mooie trui gekocht bij tennis direct. Met ons team zijn we hiermee helemaal klaar voor de tenniscompetitie

Uitstekende winkel

Goede prijzen, snelle levering en altijd blij om klanten te helpen. Volledig aan te bevelen.

Prima en snelle service

Correcte en eenvoudige manier van zowel het online winkelen, betalen als afhandeling en levering. Producten ook prima beschreven. Enige misschien kleine minpuntje is dat bij de keuze van tennishallen misschien iets bredere waaier en soorten per tube aangeboden mag worden ipv per doos.

Snelle uitstekende levering

Belofte volledig nagekomen. Producten mooi en aangenaam om te dragen. Gemakkelijk in onderhoud.

Snel en betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Product en service dik okee

Van bestelling tot levering niets op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie keuze en snelle levering

Mooi aanbod en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie producten en een breed assortiment

Mooie producten en een breed assortiment. Ook wordt er snel geleverd. Bespanningservice is ook perfect.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk