Mooie producten en een breed assortiment

Mooie producten en een breed assortiment. Ook wordt er snel geleverd. Bespanningservice is ook perfect.

Geweldige service

Als ik jullie online service vergelijk met de concu-lega's, dan zijn jullie op alle vlakken nr 1. - prijs-kwaliteit - service - snelheid van leveren - eerlijke communicatie over tijdstip van leveren en in telefonisch contact bij problemen, moesten die zich stellen - ...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede info over het bestelde artikel.

Een zeer uitgebreide keuzemogelijkheid aan artikelen. Tevens zijn de artikelen dusdanig goed omschreven en voorzien van alle info die je je maar kan bedenken, zodat er geen vragen overblijven. In één woord top!

Tevreden met TennisDirect!

De producten (kleding) is precies zoals verwacht en snel bezorgd!

alles volgens de gestelde beloften - proficiat!

proficiat

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering. Klantvriendelijk. Bestelde spullen zien er altijd goed uit. Probleemloze retournering als iets niet past. Snel geld weer terug.

Helaas duurde het erg lang voordat de bestelling binnen was.

Na gebeld en gemaild te hebben kwam dan na 5 dagen de bestelling

Snelle, vlotte aflevering van het pakket.

Top kwaliteit!

Zoals op de foto, maat valt super en zit goed! Zeer tevreden, ik koop nergens anders meer mijn tennis spullen :)

Prima prijs kwaliteit verhouding snel geleverd

Mijn bestelling was niet optijd geleverd Dit door omstandigheden bij de verhuizing van het magazijn. Na een telefoon gesprek toch snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Transparant, snel en kwaliteit!

Levering was snel, communicatie was helder. Zeer tevreden. Bedankt!

Goede website en snelle levering

Snelle en goede levering

Top snel geleverd

De zoveelste bestelling al top bedrijf

Prima website en de bestelling was snel binnen.

Prima ervaring met TennisDirect.

Duidelijk en snel

Duidelijke webshop en snelle levering!

Snel en correct

Prima service, een ace :). Nieuwe Padel tas en sokken waren precies zoals besteld en snel geleverd door PostNL met track & trace.

Kwaliteit producten en service met leuke medewerkers

Een aantal medewerkers ontmoeten over de jaren die willen je graag helpen. Online kwaliteit producten ook makkelijk te vinden en snel geleverd.

Snelle levering, slechte terugbetaling

Het bestellen en de levering is prima gegaan. Echter na het terugsturen van 1 artikel dat te klein was, nog geen geld retour ontvangen.

Top kwaliteit en service

Winkel graag bij tennis direct Mooie kwaliteit tennis kleding en fan van kleding merk sjeng wat goed past bij mij

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service en snelle reactie op chatberichten. Mijn cadeaubon werkte niet en binnen paar minuten was hij weer geactiveerd. Bestelde artikelen kwamen op afgesproken dag en tijd.

Uitmuntend

De bestelde artikelen werden binnen 24 uur geleverd en zij voldeden geheel aan mijn verwachtingen.

PeRFect! Send quickly and very good expérience. I’m french. This web-site is just Top!

Top webshop, super service .

De eerste keer iets besteld ,maar zeker niet de laatste keer , top verzorgd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk