Precies wat ik verwacht

Leveren netjes op tijd en zorgvuldig verpakte producten

De terugbetaling gebeurde zeer goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eerlijk gezegd, sinds kort weer begonnen met tennis en een aantal dingen besteld en bezeer tevreden.

Nog 0 problemen met meerdere bestellingen

Snelle en duidelijke communicatie

Een product retour gezonden en gebeld in verband met onduidelijkheid. Makkelijk te bereiken klantenservice en op een klantvriendelijk en een duidelijke manier mijn vraag afgehandeld. Zeer tevreden!

Snelle en vlotte afhandeling met een zeer ruim aanbod.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Nieuw tennisracket is top!

Een nieuw tennisracket uitzoeken is nog niet eens zo makkelijk. Met de hulp van de keuze module kom je tot hetgeen je zoekt. Een snelle en correcte levering maakt het feestje compleet!

Helemaal top

De afleverdatum die werdt opgegeven klopte niet, maar verder helemaal top

top

Ruim assortiment, goeie en snelle service aan een goeie prijs. Top!

Mooie spullen

Mooie spullen ontvangen!

correct

snel, correct, betaalbaar, goede kwaliteit = tevreden klant

Prima aanbod en levering

Het aanbod op de website is mooi uitgebreid. Al enkele keren besteld en tevreden van mijn aankopen, net zoals van de snelle levering en het duidelijke overzicht per mail van alles wat je besteld hebt (met prijs en eventueel korting er duidelijk bij).

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering van mooi artikel

Ik had behoefte aan een jacket voor de zomertijd

Snelle service is een feit!

Snelle service is een feit! Hopelijk even snelle compensatie voor een slecht paar schoenen die ik net terug gestuurd heb. Dit kan gebeuren. Voorlopig heb ik er alle vertrouwen in!

TOP Tennis Spullen

Super mooie goede kwaliteit spullen! met een hele goede service! Heel blij mee en zeker een aanrader voor meer mooie spullen! ;)

Uitstekende site goede snelle service!

Keurige site mooie spullen keurig op tijd geleverd echt een aanrader

Snelle levering, makkelijk retour sturen en makkelijk bestellen.

Alleen maar goeie ervaringen, wij bestellen heel vaak via deze site en hebben nooit problemen ervaren.

Prima en snel

Duidelijke site en snelle levering

Nette webshop

Wel jammer dat je niet met creditcard kan betalen. Diverse pogingen op diverse momenten gedaan. Elke keer accepteerde de webshop het niet. Daarna nog op een andere webshop een aankoop met dezelfde kaart gedaan, geen enkel probleem. Het betalingsmogelijkheid wordt wel aangeboden maar staat niet actief, zo lijkt het.

Mijn bestelling werd vlot verstuurd en voldeed aan mijn verwachtingen.

Ik had twee t-shirts besteld en de kleur kwam overeen met de kleur die ik op internet had gezien. Ik wist precies welke maat ik wilde hebben en ook dat klopte. Zag wel dat retour zenden geen probleem zou opleveren. Daar was het nodige voor bijgevoegd. Was voor mij niet nodig om iets retour te zenden.

Super goede en vriendelijke klantenservice

Ik had een paar tanktops besteld, maar bij ontvangst bleken er een paar te ontbreken. Een belletje en binnen 2 dagen had ik alle tanktops binnen. Vriendelijk en snelle reactie.

Zeer goede website

Duidelijke snelle levering.

Al verschillende keren besteld, iedere keer zeer blij met de kwaliteit & levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijs kwaliteitverhouding en snelle verzending

Tot nu toe elke keer top

super aangename en correcte afhandeling

steeds heel vlotte bestelling, snelle levering, zonder gedoe !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer snelle levering Rokje heeft correcte pasvorm Goeie kwaliteit Heb het nu in 2 verschillende kleuren

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk