Snel en correcte uitvoering van bestelling én retour!

Zoals beloofd werd mijn bestelling de dag erna geleverd. Omdat ik een verkeerde maat had besteld, kon ik deze makkelijk retourneren omdat er al een retourblad en retoursticker bij zit, mocht dit het geval zijn. Je geld krijg je snel teruggestort. Leuke producten, snel geleverd en makkelijke retour indien nodig. Ik ben een tevreden klant!

het beste aanbod

Geweldig aanbod, scherpe prijzen en bijpassend goede service

snel en soepel

wilde perse k-swiss extra brede schoen. in voorraad en snel geleverd. Met dank aan de KNLTB voor de extra korting ivm een verjaardag

Snelle levering en top producten Prijs kwaliteit een tien

Maken beloftes waar

Il heb hier nu een paar keer wat besteld, tot volle tevredenheid. Keuzes, Prijs, delivery is allemaal top.

meer dan prima service

Het was de eerste ervaring met tennisdirect en wat mij betreft absoluut niet de laatse.

Excellent

Excellent service. Fast and efficient.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snelle levering maar niet persoonlijke afgifte aan persoon.

Het pakje was snel geleverd maar bij afwezigheid gewoon over de poort gedropt, mijn vrouw was er bijna met de auto overheen gereden. Persoonlijke afgifte aan buren of afhaalpunt was beter geweest.

Snel, betrouwbaar en kwalitatief

Ik heb al meerdere malen besteld op deze site, nooit teleurgesteld. Snelle levering en producten van beste kwaliteit.

Grote webshop met een divers aanbod van kleding en tennisartikelen voor jong en oud

Met regelmaat bestel ik hier voornamelijk tenniskleding voor het hele gezin. Het aanbod is groot en de verzending snel. Tennisdirect is een betrouwbare goeie webshop waar wij goeie ervaringen mee hebben.

Snelle afhandeling

Pas het 3e paar tennisschoenen waren voor mij de juiste. Retourneren en terugbetaling snel geregeld.

Duidelijke site en snelle levering

Na wat zoeken met de handige filters snel uitgekomen op de daarna gekochte producten. Enige verbeterpunt was dat ik bij de filter maat M had ingevuld en nog wel producten te zien kreeg waar maat M was uitverkocht.

Prima pasvorm en zeer snelle service

Kreeg heel iets anders dan ik besteld had!

Had een zwarte sport BH besteld. Kreeg een gele andere BH. Gelijk terug gestuurd. Na een week nog niets gehoord,ook geen gelid terug

Spectaculair

Bestel al jaar en dag alles ivm tennis hier bij tennis direct.be! Steeds een correcte verhandeling van alle goederen. 1 keer had ik eens schoenen besteld enkreeg dag nadien mail dat ze hyn moesten excuseren omdat hun stock niet klopte en dus de schoenen niet konden opsturen Ook werd toen onmiddelijk het geld terug gestort. Bedankt voor de goede en vlotte afhandeling van alle bestellingen

Waardeloze service

Er wordt van alles beloofd, maar de beloftes worden niet nagekomen. Bestellen voor 22.00 uur, volgende dag in huis, nou vergeet het maar. Na een telefoontje de volgende dag, hele verhalen over nieuw systeem, maar kreeg toen de belofte dat het diezelfde dag ingepakt zou worden en dus een dag later binnen zal zijn, maar helaas weer niks, wordt weer een dag later. Was iets wat ik dringend nodig had en het was wel op voorraad. Zal er dus nooit meer iets bestellen, want als je op de website zet voor 22.00 bestellen is de volgende dag in huis, moet je dat ook waarmaken en geen smoesjes.

Altijd snelle en goede service

Breed assortiment met de nieuwste producten, maar ook voor betaalbare prijzen. Voor ieder wat wils!

snel en ruime keuze

Steeds vele producten in stock en steeds mooie kortingen. Hele snelle en betrouwbare verzendingen. Heel tevreden

top

snelle service, goede producten!

Top service!

Service was top, besteld en meteen de volgende dag in huis. Verder fijn aanbod bij tennisdirect!

Prima service, ook over de telefoon.

Gewoon een prima webshop zoals je verwacht. Meerdere dingen al besteld , ook geen problemen met retouren.

Goede 'service'!

Tennis begint met een goede uitrusting. Tennis direct is een fijne aanbieder. Goede omschrijving, snelle levering en fijne producten. Retourservice is ook prima! Ik ben fan!

Niet duurzame verpakking...

Giftcard (onbreekbaar)van 50.00 verpakt in een enorme kartonnen envelop met nog extra papier vulling. Echt belachelijk!

Slecht

Zeer slecht

Mooi en compleet assortiment.

Een mooi assortiment. Compleet, kwalitatief goede artikelen en ruime keuze. De levering kan soms wat sneller. In ieder geval duidelijker aangeven wanneer het komt. Wel betrouwbare leveringen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk