Super makkelijk bestellen en enorme keuze.

Bij het bezoeken van de website begon het mij te duizelen van de enorme keuze die TennisDirect te bieden heeft. Het bestellen ging zeer gemakkelijk en het verzenden was supersnel geregeld. Wat mij betreft ga ik hier veel vaker bestellen. Ga zo door TennisDirect. Groet Corinne

Goede prijzen en klantenservice

Ik heb hier in een korte tijd meerdere bestellingen geplaatst. Ik blijf terugkomen omdat de prijzen goed zijn, maar ook zeker voor de klantenservice. Ze reageren snel en adequaat wat erg prettig is.

Tennisschoenen besteld welke snel geleverd waren. Echter niet geheel compatible met mijn voeten dus weer retour gezonden. Snel geld terug gehad en weer een nieuwe bestelling geplaatst welke ook weer snel gekeverd werd. Prima service!

Beste tenniswinkel in Nederland

Ik bestel al jaren bij Tennisdirect. Zij hebben de beste collecties tegen de scherpste prijzen. Daarnaast is de 'outletstore' van uitstekende kwaliteit. Mocht er iets verkeerds gaan in de bestelling is de klantenservice bereid om je te helpen en zij dragen goede oplossingen aan. Kortom, zowel de webshop als de fysieke winkels: Topwinkel!

Makkelijk en goed contact over gestelde vragen

goede communicatie, met goede levering

goede communicatie omdat, je mails krijgt met wanneer het pakketje komt en dat is fijn, goede levering het was er snel en goed en veilig verpakt. Alleen die 9.5 mist een 0.5 puntje omdat mijn schoenen eerst in een doos waren ingepakt en daarna nog met heel veel plastic erom heen dus dat is een een klein puntje wat beter kan voor t milieu

Vlot bestellen, vlotte en correcte levering

Goeie service en kwaliteit product.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering van mijn mooie tennisshort

Snelle levering van mijn nieuwe tennisshort. Kon door de brievenbus.

Groote keuze !

Un beau choix d'articles

Les articles achetés sont conformes, de bonnes qualités et défiant toute la concurrence. Ils ont fait le bonheur de notre fille. Je recommande vivement.

Slechte ervaring met postnl

Maandag bij postnl en vrijdag daarop geleverd!

Fantastisch!

Het duurde wat langer voordat mijn pakket werd geleverd vanwege een verandering in jullie systemen. Gebeld en super goed geholpen, daarna kwam snel mijn pakket!

Top - service

Snelle levering - snelle reactie op mail

Betrouwbaar, voordelig, ruime keuze en klantvriendelijk!

Groot assortiment met mooie merken en altijd wel aantrekkelijke aanbiedingen. Online bestellingen worden supersnel thuis bezorgd. Bij telefonisch contact word ik uiterst vriendelijk te woord gestaan en zijn de medewerkers erg behulpzaam!

Gewoon top!

Overzichtelijke website, ruim assortiment, goede prijzen, leuke kortingen en een fijne klantenservice. Gewoon top dus!

Klantvriendelijk, snel, uitstekende kwaliteit

Voor ons toernooi heeft Tennis Direct alle benodigdheden geleverd. Er werd meegedacht, we kregen leuke sponsorcadeaus en alles werd snel geleverd. De bestelde kleding was mooi, de tennisballen waren van een prima kwaliteit en alles was goed verpakt. Volgend jaar weer!

wisselvallig

bestelling gedaan=> tracking gekregen van POSTNL => tracking gecanceld=> na reactie van mijzelf => antwoord dat ofwel bij retour Postnl terug wordt opgestuurd of nieuw pakket => na één week zelf gereageerd=> wordt niet pakket => nog altijd geen tracking!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Gewoon veel keus, snel afgeleverd en een top product!

Vlotte bestelling en snelle levering

Veel keuze

Ik had geen probleem met het vinden van kleren die ik mooi vind. De levering was een paar dagen later dan initieel aangegeven maar nog steeds zeer goed. Zeer tevreden over het algemeen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle verzending! Groot assortiment!

Top service!

Bestelling goed en snel binnen. Goede en duidelijke website

Snelle levering en uitstekende service

Uitstekend !

Snelle orderregistratie, snelle verzending met puike begeleidende leveringsinfo, prima verpakking, prima product : héél tevreden !

Uitstekende!

Niet 5 maar 6 sterren voor TennisDirect!! Super producten, uitstekende service en pijlsnelle levering. Wat kan ik nog meer zeggen.....

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk