Tennisdirect doet wat het belooft !

Snelle service Veel keuze Vriendelijke klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte en duidelijke webshop!!!

Aangenaam winkelen en snelle service!!!

Top website

Ideale website voor je sport producten inclusief goede service

Mooie producten en snelle levering

Zeer snelle en vriendelijke service!

Ik had verschillende kledij besteld waar de kortingscode niet was afgetrokken. Een mailtje gestuurd op zondag en maandagochtend 1st werk direct feedback gekregen met reactie dat de korting per direct wordt terugbetaald.

Kleding besteld. Snel geleverd en prima kwaliteit. Zeer tevreden!

Ruime keus aan spullen, snelle levering!

Ik ben al langere tijd klant bij tennisdirect en hoop dat nog lang te blijven!

Zeer snelle levering

Mijn bestelling kwam na een dag al binnen. En dat was mooi, want daarom had ik op tijd mijn nieuwe tennisschoenen binnen

Steeds correct en op tijd

Mijn ideale tennis store voor de kids. Steeds netjes op tijd en exact wat we besteld hebben …

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer snel geleverd en kledij is van goede kwaliteit

Prima tennisschoenen gekocht.

Ik was vooral blij met de zeer snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Blij met het product en de service

Snelle levering, en na een fout van mij bij het terugsturen werd daar snel en accuraat op gehandeld.

Goede en snelle levering tegen scherpe prijzen!

Ik heb hier een Babolat tennis tas besteld omdat deze bij TennisDirect zeer scherp geprijst was. Ik heb deze tas voor 22:00u besteld en had hem de volgende dag in huis. Lekker snel en tegen een goede prijs, daar hou ik van.

Snel en betaalbaar

Ik check altijd even bij Tennisdirect, meestal is het product laag geprijsd en wordt ook supersnel geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Zie boven

Goede en snelle levering

Veel aanbod voor alle type tennissers en altijd snelle levering

Tevreden met de snelheid en producten

Ik heb een paar tennisschoenen helaas moeten retourneren, maar de afhandeling ging op tijd en ik kreeg netjes mijn geld terug. Erg tevreden.

Ruime keuze, snelle levering

Voor ons de beste online tenniswinkel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruime keuze en perfecte levering!

Fijne website! Keuze te over en sneller geleverd dan voorzien. Dit verliep allemaal super vlot!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, hopelijk goede afhandeling retouren

Omdat ik helaas de aankopen moest retourneren Kanis alleen aangeven dat de levering echt lekker snel ging, maar ik heb nog geen terugstortingen gehad. Hopelijk laat dat ook niet lang op zich wachten.

Op tijd en mooie kwaliteit!

Geweldige kwaliteit

Prima snelle en keurige levering. TOP !!

Na mijn digitale bestelling kreeg ik twee dagen later mijn schoenen, keurig verpakt in een kartonnen doos. 1 exemplaar had een verkeerde maat, die kon ik zonder problemen terug sturen, middels de retour-sticker: heel makkelijk en erg duidelijk. Goede en snelle service. Aan te bevelen bij alle soorten sporters.

Snelle levering en precies naar wens!

Een tennisracket besteld en laten bespannen. Binnen 2 dagen in huis, netjes verpakt en bovenal perfect bespannen. Top service!

Snelle levering en eenvoudig te retourneren

Grote keuze, lage prijzen en goede service.

TennisDirect is een topbedrijf voor aankoop sportkledij.

Bij TennisDirect sportkledij en/of schoenen bestellen is gewoon zekerheid van kwaliteit en snelle leveringen. Gewoon TOP.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk