Snelle en correcte levering, kwaliteit en maat zijn perfect.

Alles is goed

Alles was prima!

Goed advies

In de fysieke winkel geweest en zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Advies op maat

De uitgebreide zoekfilters in de webshop maken het eenvoudig om product te vinden dat bij jou passen.

Snelle en reactieve service. Heel tevreden met het aanbod van producten.

Ondertussen is TennisDirect mijn go-to geworden voor al mijn tennis (en padel) gerief. Altijd vlotte en communicatieve service. Op de website vind je de laatste items en gewoonlijk hebben ze een ruim aanbod en veel maten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Allee, mijn tennisjurkje is een winner!

Even een (tennis)balletje opgooien over mijn tennisjurk. Op voorhand is bestellen een challenge, maar het was dit keer een overduidelijke winner. Het was echt mij in mijn voordeel, want kreeg een mooie korting! Dit tennissetje kwam ook nog ruim binnen de tijd binnen. En niet via de trambaan en gewoon voor de deur afgeleverd. Wat een goede service! Bedankt!

Snelle levering en top kwaliteit

De levering was erg snel. De prijs kwaliteit verhouding was top en veel aanbod

Super service snelle levering

Zo’n breed aanbod en snelle levering, love it

Snelle levering en goede omschrijving van produkt

Snelle levering en makkelijk te retourneren

Product zoals beschreven

Vlotte bestelling en levering

Nog niet zo vaak besteld bij jullie omdat ik niet zo vaak online koop, maar iedere bestelling die ik deed verliep vlot.

prima sokjes. razendsnelke levering

Mooie sokjes, passen goed. Zeer snel bezorgd.

Geweldig, zo snel als mijn bestelling er was!

Prima service, en ruime sortering!

Pakket is niet geleverd

Pakket (nog) niet geleverd

Snel en correct

Leuke collectie, heel snelle levering en correcte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze aan producten met duidelijke omschrijving. Levering gaat snel en vlekkeloos.

Alles prima.product en levertijd

Exact wat ik wil..

Snelle levering, up to date met bestelling en mooi en net product op de post gekregen

Gebruiksvriendelijke website, fijne kortingen

Fijne gebruiksvriendelijke website met een ruim aanbod aan producten en daarbij nog eens fijne kortingen die het aantrekkelijk maken om een bestelling te plaatsen. Proces van bestellen tot leveren verloopt ook heel soepel en snel.

snel en correct geleverd.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoek je tenniskleding? Hier vind je alles!

Snelle levering, snelle terugbetaling bij retour en werkt goed en duidelijk

Prettige ervaring

Altijd leuk om op de site rond te struinen. De bestelling kan vlot geplaatst worden en de levering volgt binnen no time. Ook in het geval van een verkeerd besteld item is het retourproces makkelijk en volgt de terugstorting van het geld binnen de gemelde termijn. Vol variatie, vertrouwd en veilig.

Uitgebreid aanbod, snelle levering, goede service

Fijne webshop, breed aanbod van goede spullen. Retour sturen geen probleem en word snel afgehandeld. Zeker een aanrader.

Snelle zorgvuldige levering!

Sinds kort begonnen met Tennis. Via de club werd is TennisDirect als partner aangewezen, dus ben hier eens gaan kijken voor spullen. Ben voor zowel kleding als materialen geslaagd! Goede prijzen en keurige en snelle verzending!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk