1ste Tennis racket...

Op advies van de trainer een 25er gekocht. Puur de kleurstelling was dit haar tennis racket en ze heeft er al heel veel plezier van. Plezier is denk het belangrijkste wat als je je kind wilt bieden in deze.

Toppietop

Snelle en fijne service , toppers

zeer goed

ondanks vermelding dat spullen later geleverd zou worden ivm verhuizing toch binnen 1,5 dag geleverd

professioneel en service gericht met oog voor het juiste sportmateriaal

Snelle en duidelijke service van het eerste bezoek op de website tot wanneer de bestelling wordt geleverd. Jullie hebben oog detail en voorzien de juiste informatie om tot een juiste aankoop te kunnen overgaan.

Zeer goede ervaring met TennisDirect

Het plaatsen en verwerken van de bestelling gaat online prima. Overleg met de winkel (Zoetermeer) is super en heel sterk klantgericht. Hele fijne ploeg die daar staat. Echt top. Laatste bestelling duurde wat langer door verhuizing van magazijn. Begrijpelijk en was ook goed gecommuniceerd via de site. Voor mij geen ander adres meer voor mijn tennisspullen.

Verschrikkelijk

Bestelling gedaan op 29-6-2022 om 19.25 uur waarbij wordt aangegeven dat voor 22.00 uur besteld vandaag verzonden. De volgende dag de Track and Trace bekeken en gezien dat het pakket nog niet eens ontvangen is door PostNL. Ik heb gebeld met deze partij en de dame aan de telefoon gaf aan dat het meegegeven is gisteren daarom heb ik een track and trace. Helaas voor mevrouw heb ik zelf een webshop waarbij je de track and trace al krijgt als je het verzendlabel uitprint (dan moet het pakket nog ingepakt worden en het verzendlabel er op geplakt). Met andere woorden het pakket is nog niet meegegeven aan PostNL. Toen heb ik aangegeven dat ze het pakket bij hun mogen laten omdat ik het vandaag nodig heb en niet morgen. Dit kon niet want het pakket lag op de trailer om aan PostNL meegegeven te worden (terwijl ze eerder aangeeft dat het gisteren is meegegeven aan PostNL en nu ligt het opeens op de trailer om meegegeven te worden?) Na dit te vragen vroeg de mevrouw brutaal wat ik nou wil en of ik blijf discussiëren. Ik zal mevrouw vertellen wat ik wil ME PAKKET DE DAG ERNA ALS DAT BELOOFD WORDT!!!!! . Hoop dat het nu duidelijk is voor haar. Als het bij PostNL ligt en zij bezorgen het niet op tijd, dan kunnen zij er niks aan doen. Alleen nu is het niet meegegeven.. Stelletje prutsers. TIP: Stop met Passa Sports aangezien die niet om kunnen gaan met een bestelling op tijd inpakken en meegeven.

Snelle levering!

Twee Bobalat rackets besteld bij Tennis direct, snelle levering en de rackets spelen top ! Betere controle en ik kan meer snelheid geven aan de bal

Helaas vaak niet de volgende dag geleverd

Voor voorradige artikelen geeft tennis direct aan dat zij het de volgende dag leveren. Voor geen enkel bestelling heb ik dit tot dusverre meegemaakt. Verder hebben ze wel een mooi assortiment, maar adverteren dat je de volgende dag levert vind ik misleidend.

Goede en snelle levering

K-Swiss tennisschoenen besteld. Logistiek prima. Product prima

Goed product zeer te vrede mee en snelle levering

Goede overzichtelijke site, snelle verwerking van mijn bestelling Zeer tevreden met het product en snel geleverd!

Goede website, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk!

De website is goed opgezet, bestelbevestiging is duidelijk en ik kreeg mijn bestelling keurig op tijd binnen. Goed verpakt ook en alles zat netjes in de doos. Erg tevreden.

Veel keus en snelle levering

Alles wat ik nodig heb is te vinden in de webshop en de levering is meestal de volgende dag al.

super tevreden ,hele snelle levering Top !!

De organisatie van jullie is perfect

Jullie zijn de!! Beste!!

Besteld en binnen 2 dagen ontvangen.

Ruime keus uit een veelzijdige tenniscollectie.

Snelle levering van je bestelling die voldoet aan mijn wensen

Vlotte levering

De ruimste keuze aan padel en tennisspullen. Vaak goede kortingen. Nooit problemen gehad met levering of iets dergelijks.

Prima geregeld

Super snelle levering en een ontzettend goede service.

Ik had padel schoenen besteld wat de verkeerde maat bleek te zijn. Dit was middels een kort telefoontje supersnel geregeld om de schoen om te ruilen. Daarnaast heb ik bij andere bestellingen vaker mailcontact gehad en vond dit ontzettend snel gaan. Ga vooral zo door.

Prima in orde

Mooie en duideliijke site. Veel keus met een goede prijs. Snelle levering.

Top!! Snelle levering!!

Top!! Super snel het padel racket binnen, zodat we de volgende dag op de baan stonden!!

Hele snelle levering Zeer tevreden met mijn artikel. Past perfect! Kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede en snelle bezorging!

Prima website met mooie aanbiedingen en top producten!

Supper

Mooie tennisschoenen. Super fijn geholpen door de klantenservice van mij krijg je een dikke 10+

Snel geleverd en ook omruil ging voorspoedig.

De bestelling werd snel en soepel geleverd. Helaas bleek het shirt te klein. Een telefoontje (met een levend iemand) en de omruil was geregeld. Duidelijke instructies en het nieuwe product was ook weer snel in huis.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk