Altijd snel geleverd

De leveringen zijn altijd snel na mijn bestelling. Gaat super. Ook verwerking van terug te sturen producten gaat snel.

Tennisschoenen besteld en razendsnel in huis. Helemaal top!!

Uitstekende levering en communicatie

Snelle service en goede communicatie via mail. Jammer dat er geen bespanningsmogelijkheid aan te vinken is, maar verder een goede service.

goede service en altijd blij als er een pakketje van tennis direct binnen komt

super goede service . nooit problemen met retourzendingen en of geld terug. goed aanbod en leuke aanbiedingen

Snel geleverd, goede producten

Recentelijk zowel een nieuw tennisracket als een complete nieuwe outfit besteld. Beide leveringen waren snel en netjes verpakt. Bij de 2e bestelling miste het retourformulier, maar nadat ik een vraag had ingestuurd, kreeg ik binnen een uur reactie met het antwoord wat ik nodig had. Goede service, ik bestel hier zeker vaker!

no-nonsensbedrijf

goed overzicht sportartikelen, ruime keus, makkelijk bestellen en afrekenen, snelle ontvangst van de bestelde artikelen, Gewoon TOP

Goede producten, helaas niet voldaan aan voor 22:00 bestelling volgende dag in huis

Alles is goed gegaan behalve de belofte voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Het werdt pas de volgende dag verstuurd. Helaas, want nu kon ik hem niet bij mijn les gebruiken, speciaal hier besteld omdat de belofte er was de volgende dag te leveren. Normaal gesproken goede ervaring bij TennisDirect, vaker dingen hier besteld, wel aan te bevelen, echter niet altijd maken ze de belofte waar.

Geweldige snelle service

Snelle levering,fijne overzichtelijk website, makkelijk en snel te bestolen

Zeer tevreden!

Ruim aanbod, alles makkelijk te vinden en levering gaat snel, meestal de volgende dag in huis.

Super snelle levering, zeer trage retour verwerking

Twee keer meerdere maten schoenen besteld. De volgende dag had ik ze meteen in huis. Geweldig snel dus! Helaas zaten ze niet goed dus op 7 en 10 juni de pakketten teruggestuurd. Het gaat om ruim €600 dus het is erg fijn om te horen dat iets is aangekomen. Na een telefoontje op 14 juni bleek het eerste pakket te zijn aangekomen, maar het was erg druk en dus een achterstand. Dat kan, maar helaas nog steeds geen bevestiging oid.

Goede prijzen, snelle levering

Ik shop al jaren bij tennisdirect. Altijd snelle levering en gunstige prijzen.

Altijd goede service en tijdige leverig

Het aanbod bij tennis direct is ruim en de levering is altijd snel. Zeer tevreden ;)

Tevreden.

De asics gel dedicatie 7 besteld. Ik speelde al op asics dus weer maat 40 besteld. Zitten prima, een mooie witte schoen met zilver logo. Heel blij mee, vandaag voor het eerst mee gespeeld. Een klein min punt, de veters zijn aan de korte kant.

Vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering Prima kwaliteit

Uitstekende producten en service

Goede producten redelijke prijzen en altijd netjes geleverd

Teleurstellend

Als je een promotie doet van voor 22:00 besteld de volgende dag in huis dan moet je dat ook waar maken. Helaas is dit niet de eerste keer. Prijs kan je wel lekker mee stunten Maar service is ook belangrijk Dus vandaar teleurgesteld

Goede keuze, vlotte service.

Excellent

Super snelle levering! fantastisch!

Vlotte service en mooie selectie producten

Vlotte service en mooie selectie producten met mooie korting bovenop

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beetje latere aflevering maar via brievenbus dus geen probleem.

Mijn pakketje arriveert dag later dan verwacht. Was daardoor niet meer thuis, maar het paste gelukkig door de brievenbus.

Makkelijk bestellen en breed assortiment

Het bestelproces is makkelijk en duidelijk. Daarnaast hebben ze vaak de artikelen die ik nodig heb.

Bestel al sinds ik begonnen ben met tennis bij tennisdirect. Ik wordt altijd goed te woord gestaan en voor vragen zijn er altijd deskundige die je kunnen helpen. Ook een racket proberen is geen probleem, wat erg fijn is. Ik zou iedereen aanbevelen hier te bestellen.

Snelle en correcte levering

De raketten moesten besnaard worden dus dan weet je dat het langer kan duren. Hier werd er heel snel geleverd en ook de producten beantwoorden aan de verwachtingen. Besnaring is heel goed en het geheeld is heel netjes aangeleverd. Een aanrader.

Gemak en goede service

Het is makkelijk iets te vinden op de website door de meerdere filters. Het product is snel aangekomen en ruilen of retourneren is makkelijk omdat het in dezelfde verpakking terug gestuurd kan worden en het retourlabel er al bij zit.

Super!!

Snelle levering en als er een probleem is goede communicatie .

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk