Snelle levering, alles perfect. Zeer tevreden met de padelschoenen.

Zeer effectief, snel en zeer tevreden.

Hartstikke prima!

Snelle levering, duidelijke bevestigingsmail en een goede site. Prima tevreden!

Geweldige service en producten!

Ik heb recent asics schoenen gekocht bij tennisdirect en de online service en levering was top!

Snelle levering, goede service

Snelle levering. Goede service.

Geweldige shop

Ruim aanbod aan betaalbare producten. Duidelijke omschrijvingen en snelle levering.

Ik heb een fijne, snelle service ervaren.

Fijn, snel, vriendelijk

Hele snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Snelle levering ,goede service

Snelle levering ,goede service

Alles super geregeld

Topproducten aan goede prijzen! Vlotte levering en retour.

Ik bestel regelmatig tenniskledij via TennisDirect. Ze hebben een heel uitgebreid aanbod aan scherpe prijzen. De levering gebeurt altijd betjes binnen de 2 werkdagen en het retourneren kan heel vlot. Ik ben fan! ;)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles met een kik geregeld

Zeer overzichtelijke website, betrouwbaar, snelle levering en je wordt uptodate gehouden van je bestelling. Aanrader!

Prima service !

Snelle levering en prima racket.

Levering binnen enkele dagen binnen. Prima Wilson racket met hoge korting.

Betrouwbare website

Zeer betrouwbaar en correct zeer snel geleverd. Goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en snel en vriendelijk contact

Mijn bestelde artikelen werden razendsnel verzonden en kwamen keurig verpakt aan. Na deze bestelling had ik nog een vraag over een ander artikel en ik had binnen het uur een hele vriendelijke en uitgebreide reactie. Ik kreeg een prima advies waar ik echt wat mee kon en de mailwisseling verliep heel fijn en snel.

Snel geleverd en duidelijke website

Prima ervaring en ook klantenservice reageert snel.

FORMIDABEL

Ik zie altijd iets leuks van tenniskleding bij Tennisdirect en zie ik het op tv bij een tenniswedstrijd, dan is het ook meteen te koop bij Tennisdirect... Ik bestel het en binnen 3 dagen heb ik het thuis,..... GEWELDIG...

Duidelijke site snelle service

Makkelijk zoeken naar wat je wilt, aanklikken, bestellen en zo in huis.

I have good experience with TennisDirect

Snelle service en makkelijk

Duidelijk website en maken waar wat ze beloven

Fijne communicatie; snelle levering.

Besteld en binnen paar dagen in huis. Shirtjes (dry) van Nike zijn wat aan de korte kant, maar daar kan Tennisdirect niets aan doen! ;-)

Top web shop!

Wat een ruime keuze, mooie aanbiedingen en snelle levering!

Prachtige sweater van merk Borg aangeschaft met een mooie korting.

Leuke verjaardagsactie van tennis direct.nl Aangenaam verrast door het design en de kwaliteit!

Vlot

Veel keuze! Makkelijke website. Vlotte levering, zoals beloofd.

Snelle levering & retour

Producten worden snel en compleet geleverd. Duidelijke aangemeld via mail. Ook retourproces verliep probleemloos.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk