Volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Levering zoals afgesproken, retour snel geregeld en terug betaald

Mooie locatie en faciliteiten

Sinds kort volgen mijn man en ik lessen hier en zijn blij verrast met alle faciliteiten en de kwaliteiten van de lessen. We kijken ernaar uit met meer activiteiten mee te doen in de aankomende tijd!

Quickly sent

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn ervaring met TennisDirect is alleen maar positief

Mijn ervaring omschrijf ik als klantvriendelijk/snel/vriendelijk. Het assortiment is geweldig, de aanbiedingen zijn meer dan de moeite waard. Een echte aanrader!!

Snelle service goed materiaal

Had een tennistas van yonex besteld en volgende dag binnen zonder problemen!

Uitmuntend

TennisDirect is steeds een betrouwbare partner met een correcte en vlotte service.

Vlot en makkelijke bestelling

Ik krijg altijd tijdig het gevraagde, makkelijke website om dingen terug te vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Supersnelle levering, goede informatie op de site!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe tennisschoenen. Ze zitten heerlijk. De informatie op de site klopte helemaal. De schoenen werden supersnel geleverd. Een tevreden klant erbij!

Ruim aanbod en snelle en vlotte service

Ruim aanbod en snelle service. Indien er iets niet de juiste maat was, werd het bedrag snel teruggestort. Zeker aan te bevelen!

Top, altijd correct.

Nooit niets misgelopen, altijd topservice!!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Andere maat werd meteen opgestuurd en werd prima geholpen

De maat van trainingsjack was te groot en ik kon na telefonisch overleg meteen de juiste maat ontvangen. Prima telefonisch geholpen!

Chaussures parfaites, transport pas fiable

j'attendais les chaussures de tennis avec impatience pour les interclubs et je me suis arrangé pour être présent le jour de livraison. Le livreur a prétendu être venu et a fait le même chose pour un autre colis, sans avis de passage; résultats j'ai dû aller chercher les colis quelques jours plus tard Les chaussures sont parfaites

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service en snelle levering

Prima kwaliteit, goede service en snelle levering

Steeds correct, betrouwbaar en snel in levering

Het bedrijf heeft kwalitatieve en mooie artikelen. De pasvorm is telkens perfect. Het uitvoeren van de bestelling verloopt zeer vlot en correct. Ik voel me heel op mijn gemak om een bestelling te plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Great shoe, Shoe sizing scale needs to be made accurate though.

Really good tennis shoe. However, it's a bit narrow so if there is a wide version available, then that would be better. Also be careful with the sizes on TennisDirect since the sizes on this website do not match with other sites. For example, the EU44 on TennisDirect is not the same as EU44 on All4Running. And the 'cm' is also different since my '29cm' shoe from All4Running is shorter than the '29cm' tennis shoe from TennisDirect.

Super volgende keer zeker weer hier bestellen!!

Niets op aan te merken top service

Zeer snelle goede service!

Goede service. Snel bezorgd op zaterdag. Tevreden over Tennis Point.

Elke keer als ik bestel heb ik mijn bestelling de volgende dag in huis

Super !

Duidelijke en overzichtelijke site met merken aan goede prijzen. Snelle levering! Alles perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd alles in orde bij TennisDirect

al vele malen besteld en steeds alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling was precies wat ik ervan verwacht had

Tennisrokje besteld, de volgende dag was het binnen. Met behulp van de maattabel was de maat goed. Het rokje direct bij de eerst volgende tennispartij aangedaan. Het zit lekker en kreeg ook positief commentaar op mijn nieuwe outfit.

Prima levering

Niets op aan te merken. Snel verstuurd en goede prijs.

Vlotte levering!

Alles was helemaal in orde en werd keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Vlotte levering!

Als altijd heel snel geleverd. Dit keer geen retour nodig, maar ervaring is heel goed ook daarmee: geld wordt snel teruggestort. Topclub! :-)

Snelle correcte levering

Netjes en snel geleverd. Iets retour gestuurd en geld ook snel weer terug.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk