Mooie kwaliteit

De shirt zijn van goede kwaliteit en heerlijk draagbaar. Ook na het wassen.

Parfait

Parfait

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles naar wens verlopen.

Vlotjes en duidelijk.

Goed en snel

Goed geprijsd en snelle levering en kwaliteit

Top service!

Nieuwe schoenen besteld maar vergeten een kortingscode te gebruiken. Telefonisch contact gehad en vriendelijk geholpen. Klantenservice liet direct weten dat dit geen probleem was en dat de korting gerefund werd.

Goede prijs en supersnelle levering

Plus gratis retour!

Makkelijk en snel afgehandeld!

Leuke tennisracket aangeschaft, voor een leuke prijs!

Nette snelle service

2 paar schoenen besteld, 1 met een kortingscode en de andere niet. Vervolgens de schoenen retour gestuurd waar ik de korting op heb berekend en het andere paar heb ik gehouden. Uiteindelijk is de korting niet retour gestuurd. Na een mail gestuurd te hebben stond dit bedrag direct weer op mijn rekening! Zeer netjes en meedenkend!

Snelle bezorging, fijne producten, ruime keuze. Ga hier zeker vaker bestellen

Snelle en correcte levering van padelballen

Snelle én correcte levering van padelballen

Altijd goed

Altijd snel geleverd, veel keuze en topkwaliteit!

Top tennisnet ontvangen. Snel binnen! Netjes verpakt.

Uitstekende service en grote collectie!

Bij TennisDirect is er een ruime sortering comfortabele sportkleding. Geschikt om fijn in te tennissen maar ook prima voor gym, lange wandel- en fietstochten. Fijn ook dat er een goede beschrijving staat bij de kleding. Ik heb een prima keus kunnen maken en kreeg de volgende dag mijn pakket al binnen. De sportbroeken pasten perfect dus ik ben er heel blij mee. Kortom: ik ben een tevreden klant en zal zeker nog eens iets bestellen want ik sport graag en veel en goede kleding maakt dat extra fijn.

Alles wat ik besteld had kwam keurig op tijd en van de 8 artikelen moesten er 2 retour en ook dat verliep soepel en keurig mijn geld terug. Ik kom zeker terug en bedankt voor de goede service.

omruilen

bij mijn bestelling van tennisschoenen was er iets kapot. Gebeld, mail gestuurd met foto. Daarna een retour gedaan, verzendbewijs gemaild. De volgende dag waren mijn schoenen alweer nieuw in huis. Helemaal top geregeld.

Snelle en verzorgde levering . Echt top . Zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijne website, goede levering, top producten!

Heb tennisschoenen van Asics. De site heeft mij goed geholpen met het vinden van het juiste paar. De levering is ook goed gegaan. Kortom kan nu weer heerlijk knallen op de tennisbaan! Dank!

topsite

Een hele snelle levering van supergoeie deals

Uitstekende services

Snelle en correcte leveringen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste tennis product website van de benelux!

Goede kwaliteit van de producten. Zeer democratische prijzen en super snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende-en zeer snelle levering.

Adidas slippers zeer snel geleverd.

Makkelijk product uit te zoeken. Vlotte levering, alles correct.

Super snel en veel voor een redelijke prijs!

Ik heb de nieuwe lijn van Australian besteld. T-shirt, shirt en compleet pak. Goeie kwamen redelijk geprijsd.

Altijd enorm klantvriendelijk

Mensen met verstand van zaken!

Tevreden over de service.

Helaas werd mijn padelracket geleverd met een barst er in. Kan gebeuren (was het een produktiefout of liep er bij het verschepen iets mis, wie zal het zeggen). Maar er werd een oplossing aangeboden. Als alles goed gaat krijg ik binnenkort een ander racket.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk