Tevreden over de service.

Helaas werd mijn padelracket geleverd met een barst er in. Kan gebeuren (was het een produktiefout of liep er bij het verschepen iets mis, wie zal het zeggen). Maar er werd een oplossing aangeboden. Als alles goed gaat krijg ik binnenkort een ander racket.

snel en goed

Precies zoals verwacht.

vlotte én snelle service

regelmatig interessante aanbiedingen, vlot en snel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik ben heel erg tevreden met TennisDirect!!

Leuke tennisspullen, goede service met omruiling en vriendelijk personeel!

Zeer vlotte winkelervaring.

Ik heb wat tennislijnen gekocht, kijk uit naar hun prestaties.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en altijd goed.

Snelle bezorging, goede klantenservice. Altijd op zoek naar een juiste oplossing.

Eenvoudig en simpel bestelgemak

In korte tijd heb ik nu 2 paar tennisschoenen van Wilson gekocht via Tennis direct. Een van de tennisschoenen bleek een maat te groot en deze zijn via Post.nl geretourneerd. Binnen 5 dagen ontving ik het aankoopbedrag op mijn rekening retour.

Supersnel geleverd!

Had de middag ervoor 2 paar tennisschoenen (2 verschillende maten)besteld. Volgende dag al thuis! Retouretiket was ook prima geregeld!

Correct en perfect

De bestelling verliep vlo, de gekozen item was zoals verwacht en wer supersnel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De schoenen werden op de beloofde datum geleverd

De tennisschoenen werden op de aangegeven datum geleverd. Ze zitten geweldig.

Topservice

Toen ik een tenniszak kocht was die heel snel stuk. Wellicht een fabricagefout. Bij het berichten hiervan kreeg ik een duidelijke instructie en werd in geen tijd een nieuwe tenniszak Verzonden. De snelheid en de duidelijke instructies voor omruiling zijn een voorbeeld van topservice.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een heel fijn bedrijf waar ik al mijn sportkleding vandaan haal.

Sinds dat ik tennis bestel ik mijn spullen via de website en krijg het bestelde snel binnen. Een echte aanrader

Mooie tennisschoenen Wilson!

Duidelijke website, snelle levering, topmerken! Mijn zoon is heel tevreden met zijn nieuwe schoenen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, fijn dat er omgeruild kan worden

Ik had een broek besteld die toch niet helemaal naar mijn zin was. Gebeld met de klantenservice (heel fijn dat je een echt persoon aan de telefoon krijgt) en binnen een paar dagen had ik de andere broek in huis.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Fijne webshop

Mooie collectie, snelle levering

Bestelling op tijd, goede informatie, goed product.

Goed product. Betrouwbare website. Informatie goed.

Snelle levering. Heb alleen helaas mieten ruilen en dan duurt de terugbetaling wel een paar dagen.

altijd top!!

Alles bestellingen die ik via jullie gedaan heb zijn altijd stipt geleverd en ook altijd juist! Ik ben zeer blij met jullie als bestelsite! Blijf zo verder doen!

Van Tennisdirect normaal Top

Tanktop van Sjeng ontvangen maar dat was zooo scheef en slecht in elkaar gezet niet normaal. Echt een zeer slechte kwaliteit. Maar ik had het te lang laten liggen dus kon niet meer terugsturen.

Goede pasvorm. Kleuren komen goed overeen als op de site.

Correcte afhandeling

Steeds directe opvolging van bestelling + 1 teruggestuurd artikel. Dit laatste werd ook onmiddellijk terugbetaald op rekening. Snelle afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd ! goede kwaliteit tennisballen! en sokken niet te dik en goede pasvorm.

Aanrader!

Altijd een goede/snelle service. Niets op aan te merken.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk