Snel simpel duidelijk

Super snel

Ik had mijn spulletjes heel snel in huis! Alles was in orde en zoals verwacht. Een rokje teruggestuurd, stond me niet zo goed. Geen gedoe met Retour aanmelden en reden opgeven. Gewoon het bijgeleverde formuliertje invullen en adresstickertje plakken en op de bus doen.

Mooie kleding en prima service

Fijne webwinkel. Ook retourneren is super gemakkelijk en snel.

Snelle levering, mooie producten en klantvriendelijk

Word goed op de hoogte gehouden van leveringen. Vaak nog extra kortingen met codes. Veelzijdig assortiment; soort artikel, kleuren en merken. DIt is echt mijn favoriete site als ik tennisspullen nodig heb.

Vlot

Alles vlot verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd snelle en goede levering.

Direct bericht en klopt altijd. Echt een aanrader.

Goede service, soepel contact

Ik werk graag samen met tennisdirect. Ze zijn goed bereikbaar. De service is uitstekend en ze staan altijd voor je klaar

Snelle levering en goede service!!

De bestellingen worden echt snel geleverd; een retour wordt snel afgehandeld en de service is gewoon goed!

Altijd goed!!!

Simpel....altijd goed !

Snelle levering, goed produkt

Goed produkt, snelle levering

Geweldige service

Hier werken de echte klantenservice medewerkers!

Betrouwbaar en snel

Alles wat ik tot nu toe heb besteld is steeds snel geleverd en zonder gedoe. Alles op de website is duidelijk ingedeeld, makkelijk te navigeren en ook duidelijk beschreven.

Ik ben sinds kort begonnen met tennissen. Mijn vriend heeft me overgehaald om het ook te gaan doen. Nu heb ik natuurlijk een hele uitrusting nodig om te kunnen tennissen en die kan ik bij TennisDirect halen. Ze zijn snel in het verzenden, goede kortingen, goede kwaliteit en snelle reacties van de klantenservice. Ik zal TennisDirect dan ook zeker aanraden bij tennisgenootjes!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en levert snel!

Prettige webshop

Prettige webshop

Super snel “direct” de volgende dag geleverd

Eindelijk mijn maat gevonden ...

Knappe tennisschoenen voor een betaalbare prijs. Eindelijk was mijn maat er bij. Langer moeten wachten op de levering dan voorzien ( 3 dagen ) , maar helemaal geen erg.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering. Alles goed geleverd.

Op tijd geleverd en goede service

Mogen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen

Uitstekende service!

Snelle levering, zonder vertraging!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snelle levering en service top

Fijne site met groot aanbod. Snel geleverd en ruilen voor een andere maat of product, gewoon bellen en het wordt netjes geregeld. Het verschil in prijs stond binnen paar dagen op mijn rekening.

Snel, top!

Bestelling super snel ontvangen. Leuke items! Al met al gewoon topp!

Vlotte service

Correcte afhandeling en snelle levering. Zeer tevreden!

Naar verwachting!!

Snel geleverd, duidelijke communicatie en schoenen zijn geheel naar verwachting en bevallen zeer goed. Aanrader voor de toekomstige aankopen!

Prima ervaring

Snelle levering van mooie artikelen uit een ruim assortiment. En goeie acties.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk