Snelle en goede service

Shirt zit perfect, maat en omschrijving kloppen, altijd snelle en uitstekende service

voor mijn persoonlijk is alle positief en correct

deze bedrijf is zeker positief met veel ervaring en zeker vriendschappelijk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Overzichtelijke site, snelle verzending en makkelijk retourneren! Top!!

De site is overzichtelijk, alles staat duidelijk omschreven. De verzending is snel en goed te volgen! En retourneren is ook goed geregeld. Ik zal zeker vaker bestellen bij jullie! Top service!

Snelle levering alles naar wens

Beste online tennisspecialist

Al verschillende keren besteld via tennisdirect en telkens de verwachtingen ingelost. Alles op de site is ook zeer duidelijk.

Goede telefonisch hulp

Correct en professioneel geholpen aan de telefoon met de aankoop van een ballenkanon.

Prima service!

Snelle levering en ook het retourneren verloopt perfect. Ook bij de vraag naar advies wordt er snel en correct gereageerd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wilson Blade 98 V8.0 18x20 is een topracket!

Overzichtelijke en duidelijke website! Mooie info van de bestelling die op de afgesproken tijd werd geleverd!

Echt een topwinkel!

Snelle levering, goede kwaliteit

Helemaal top

Snelle en complete levering. En dan ook nog een mooie teamkorting. Retour gratis en makkelijk te regelen. In vergelijking met andere aanbieders is de prijs ook nog een stuk lager. Dus dikke duim.

Snelle levering en top service

Goede service en prijs. De levering was ook lekker snel.

Alles in orde.

Alles goed geleverd.

Zeer snelle levering en berichtgeving

Goede artikelen en prima service

Nieuwe tennisschoenen besteld. Ze waren goedkoper dan elders en de volgende dag al in huis. 1e Wedstrijd gewonnen, dus de kwaliteit moet wel heel goed zijn..

Excellent

‘S middags om 4 uur tennisschoenen besteld de volgende dag om 1uur al binnen super snel en super schoenen

Zeer tevreden, snel geleverd en geen mankementen.

Supersnelle levering

Diverse spullen besteld, de volgende dag had ik het al in huis. Ook het omruilen gaat echt heel snel. Blij met mijn nieuwe nike tennis rokjes, zitten als gegoten en ook nog eens voor een leuk prijsje.

prima service en snelle verzending

Heb altijd goede ervaring met jullie site. snelle afhandeling en verzending.

betrouwbare webshop

Heb al regelmatig besteld bij TennisDirect & dit loopt altijd goed. Ook wanneer er artikelen terug gestuurd of geruild moeten worden. Dit keer heeft de levering (via PostNL) wel een aantal dagen op zich laten wachten - wat uiteraard niet strookt met de info op de website. Maar voor mij is dat geen ramp ; ik kan gerust wel even wachten.

Eindelijk de schoenen van K-Swiss gevonden in de maat 43

Al weken aan het kijken voor deze tennis schoenen en eindelijk gevonden . Gelijk besteld en s,morgens om half 11 in huis en was speciaal omdat m"n man die dag 75 jaar werd. Dus super snel en op een mooie dag voor ons en een blije man. En al een keer ingelopen met tennis de 3de set nog een keer gewisseld omdat je altijd moet inlopen zonder vervelende dingen en dat gaat super als je het rustig opbouwt. Mijn man heeft altijd de K-Swiss schoenen voor tennisen.

Goede website en klantvriendelijk

Website is zeer overzichtelijk en het bestel-en retour proces is uitstekend.

Goed Prijs/kwaliteit/levering is de standaard

Prijzen competitief, goede kwaliteit, veel keuze en snelle levering.

Prima klantenservice

Ik had 2 paar schoenen online besteld, maar helaas, allebei te klein. Gebeld met klantenservice. Zeer aardigemevrouw heeft een maatje groter voor me geregeld. Een paar dagen later, toen ik mijn schoenen had teruggestuurd, had ik de juiste maat schoenen binnen, en het geld van 1 paar schoenen weer op de rekening terug gestord gekregen . Top regeld

Ik bestel met enige regelmaat bij TennisDirect. Onlangs wilde ik een maat ruilen maar ook andere kleur. Was allemaal geen probleem en binnen 3 dagen geregeld. Echt een top service…. Onze hele competitie heeft nu op aanraden van mij ook bij jullie besteld. Goede correcte service. Duidelijke communicatie, snelle levering en tegen zeer scherpe prijzen

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk