Snelle en uitstekende service voor een goede prijs.

Recent meerdere producten besteld bij tennisdirect. Levering was telkens volgende dag in huis. Advies van klantenservice was erg goed, dacht mee en kwam met goede tips. Tot slot ook nog iets retour gezonden en binnen 2 dagen bericht ontvangen dat geld terug gestort wordt. Al in al dik tevreden

Uitstekend snelle levering keurig bezorgd !

Ik ben erg te Vreden met de service en klantenservice van tennis direct! Altijd optijd en altijd vriendelijke hulp bij problemen !

Toujours fidèle à la description et envoi très rapide

Le choix, la qualité des articles sont impeccables. De plus le service est vraiment très rapide. Merci

Uitstekende levering, services en advies!

Ik ben nieuw in de tenniswereld en had vragen over een bestelling. Vakkundig advies gekregen en ook een bestelling waar ik over twijfelde kon ik snel omruilen en na advies de juiste producten besteld.

G E W E L D I G

Super ervaring. Klasse service Aanbevelingswaardig

Snelle levering en top service

Snelle levering en goede service.

top

had het racket vrijdagavond besteld en kreeg hem 12 uur later al thuisbezorgd. Racket is mooi en ik vind de snaren ook fijn dus helemaal goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service, economisch verpakt en goede kwaliteit

Een duidelijke site, makkelijk te bestellen, goede betaalmogelijkheden, goede feedback en snelle levering.

Tennis direct is gewoonweg super !

Sedert mijn zoon tennist is ondertussen al een aantal jaren hebben we een account aangemaakt bij jullie. De service verloopt altijd mega vlot. Nu hebben we voor de eerste keer de service van het testen van rackets gebruikt en ook deze service loopt op wieltjes. Wat ook mooi meegenomen is de korting bij het volgen van aspirant, initiator.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte en correcte levering.

Vlotte en correcte levering.

Amazing customer support!

I had a very tricky case - I had some sort of a production defect with my racket. After reasonable discussions, TennisDirect approved my request to return and fully reimbursed me with store credit. I immediately bought a new racket and now all is good.

Eenvoudige stappen

Optimale gebruikersbeleving en het product voldoet aan de schets en foto’s op de website. Prijs is goede indicatie voor kwaliteit.

Snelle levering. perfect

snelle levering. perfect verzorgd

Snelle levering en schoenen zitten perfect.

Top zaak!!

Geweldige producten!!

Geweldige dienstverlening

Snelle bezorging, ruim aanbod, goed retourbeleid. Geniale webshop met goede service!

Waanzinnige na-service, ongezien TOP! Dank u TennisDirect, love you!

K-Swiss sportschoen was 'snel' beschadigd, mailtje gestuurd, na het terugsturen, kreeg ik prompt een tegoedbon, SUPER na-service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijne website en goede service

Het is een duidelijke en fijne website en de tijd tussen bestelling en bezorging is ook erg snel.

Ruime keuze en vlot bezorgd. Fijn dat je alles kan kopen op gebied van tennis. Onze zoon is reuze blij met zijn verjaardag cadeau. Tas t shirt sokken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service, snelle levering, track &trace super

Prettige manier van zoeken naar artikel en vergelijken. Snelle levering, track & trace werkt prima. Kortom echte aanrader.

Schoenen heel snel binnen. Zaten als gegoten. En top prijs

Supersnelle levering, proper verpakt.

Veel keuze en overzichtelijke website.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en kwaliteit.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk