Een winkel die weet hoe ze klanten moet behandelen en weet wat ze prettig vinden

Mooie spullen, goed assortiment, snelle levering en snel en goed retourbeleid. Een winkel waar ik altijd mijn sportkleding bestel! En waar ze weten hoe met klanten om te gaan!

Top service! Duidelijke communicatie en snelle levering

De keren dat ik bij Tennisdirect heb besteld heb ik de service als zeer goed ervaren. Duidelijke communicatie en de bestelling komen altijd op tijd. Ga zo door!! Gr Rev

Service zoals het hoort!

Bestelling gedaan en ik wilde wat omruilen voor een andere maat, maar had ook nog een vraag. Ik ben door Mike super vriendelijk geholpen... Heb die dag 3x gebeld en steeds even gezellig en service gericht geholpen door Mike. Bedankt

Hell proffesionel winkel

Hell well profesionel winkel en bediende staff

Veel keus, snel, duidelijk

Veel keus, snel, duidelijk

Snelle, correcte service

Overzichtelijke website met genoeg filters waarop je direct kan selecteren op wat je nodig hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en perfect verpakt

Laat in de middag besteld en de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt en duidelijke communicatie over eventuele retourzending.

Prima product super service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Al jaren mijn vertrouwde tennisartikelen leverancier!!

Altijd een vriendelijk woord als je vragen hebt en super goede service ook als je per ongeluk iets vergeten bent terug te sturen.

Het beste adres voor al je tennisspullen...

Tot nu toe heb ik veel tenniskleding, ballen en rackets gekocht bij Tennis Direct omdat zij het grootste assortiment hebben. De afhandeling was altijd snel en correct: je krijgt een mail en een heldere factuur. Ruilen was nooit een probleem. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Dat laatste is erg belangrijk bij de aankoop van een racket. Ik heb diverse malen testrackets kunnen uitproberen en mijn vragen (ook over snaren) werden altijd met kennis van zaken beantwoord. Ja, je kunt soms spullen goedkoper krijgen bij een andere website. Ik noem Tennispoint. Maar dit is in wezen een 'spooksite'. Het wordt aangestuurd vanuit Duitsland, maar zonder enige aandacht voor de klant. Je kunt bellen en mailen als er iets aan de hand is, maar je zult zelden een medewerker treffen. Uiteindelijk gaat dat model het niet winnen. Je moet aandacht hebben voor de klant. Dus ga ik voor Tennis Direct! Complimenten.

Zeer tevreden!!

Al enkele keren besteld (rackets, ballen, tassen, etc..) en altijd snel in huis. Producten zijn ook goed en precies zoals beschreven.

snelle service

Goede producten met een snelle levering. Dus content.

Mooi product en snelle levering

Ik ben gewoon tevreden. Heerlijk snelle levering, dat is toch wat je wilt. Mooi shirt ontvangen. Verschillende maten besteld en betaling achteraf is mogelijk.

Goeie en snelle levering en service!

Al een paar keer besteld bij tennisdirect en altijd heel tevreden. De dag nadien thuis geleverd. Ook telefonisch zijn ze heel snel bereikbaar en heel vriendelijk (retourbon ontbrak in de doos). Zeker een aanrader voor de tennisfans onder ons :-).

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en betrouwbare service!

Perfect. Levering binnen 24u. Betrouwbaar

Keurige levering en retourbetaling volgens belofte op website

Geleverde spullen kwamen goed verpakt en zeer snel na bestelling. Retour ivm niet passend model soepel en snel geld retour ontvangen

Snelle en goede service

Altijd goede en betrouwbare service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en kwaliteit, daar ga ik voor.

Ik heb reeds vele malen bij TennisDirect besteld en moet zeggen dat ik steeds zeer tevreden was over de gemakkelijkheid van bestellen, de snelheid van levering en de kwaliteit van de artikelen. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik ooit een artikel heb moeten terugsturen.

Snelle en uitstekende dienstverlening

Excellent

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering van producten met een prima prijs!!

Mooie tennisschoenen gekocht van Asics voor mijn zoon. Snelle levering zoals beloofd. Maat bleek helaas te klein. Teruggestuurd en een maatje groter besteld Assortiment zou breder mogen met een betere beschikbaarheid van betreffende producten.

Snelle levering mooie keuze

Snelle levering mooie keus

Top service!

Voor de eerste keer had ik zowel enkele kleedjes als rokjes en tops besteld. Heb uiteindelijk slechts 1 stuk gehouden maar service voor zowel omruiling naar andere maat als terugbetaling verliepen super vlot en klantendienst was erg vriendelijk en hulpvaardig!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede spullen en snelle service

alleen nog maar goeie ervaringen, leveren altijd snel zonder problemen

Niks op aan te merken

Prima service, vlotte levering! Een aanrader!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk