super

altijd op tijd en juiste product

Topservice met scherpe prijzen.

Tennis direct is mijn nr 1 site voor het bestellen voor al mijn tennis en padel materiaal. Ook alle tennis ballen voor de club worden aangekocht via tennisdirect. Mvg, Matthias Lyssens

Snel bestellen en retourneren

Bestellen en retourneren van items gaat snel en goed. Betrouwbare shop en volop keus. Blijvertje!

Snelle levering , komen na wat ze beloven !!

Zoals altijd een perfecte levering , snel , enige puntjs wat mij betreft is de keuze van verpakkingsmateriaal. 2 setjes overgrip in een doos van 20x30 cm . Is zonde van het papier !! Verder vooral zo doorgaan !!!

Het zou nog beter zijn als je de optie "digitaal cadeaubon" kon krijgen! Nu moet je elke keer verzendkosten betalen bij het opsturen van cadeaukaart.

Tennisdirect, veel keuze, mooi, correct en « directe » snelle levering

Het was weerom een zeer snelle en correcte levering en exact wat ik verwacht en besteld had. Zeker aan te raden !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en vooral de juiste service top....

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb een tennistas online besteld voor de verjaardag van mijn vrouw. Ik had de tas heel snel in huis en het was een schot in de roos. Mijn vrouw was er ontzettend blij mee. De tas viel dus geweldig in de smaak. En ook nog eens voor een mooie prijs. Helemaal goed.

Prima bedrijf, bestelling snel geleverd

GEWELDIG!

Goede website, en geweldig snelle levering. Mijn zoon heeft soms last minute nog wat nodig. Bestellen en de dag erna in huis. Voor ons heel fijn af te halen op een lokatie, omdat we overdag niet thuis zijn. Ook nog eens mooi geprijsd!

Superservice

Supersnel, supergemakkelijk, superservice

Snelle levering aan scherpe prijs

De eerste maal dat ik iets besteld heb op deze website maar zeker niet de laatste. Ze hanteren heel scherpe prijzen en de levering is super snel. Er stond op levering dinsdag maar op maandag stond het pakketje al aan de deur, 1 werkdag na bestelling dus!

très contente

Très contente de mon achat. Envoi rapide et gratuit. Bonne réduction. Je recommande.

Snelle levering, netjes

Snel en keurige levering

Is volgens mij een damespak

Rits zit niet voor mannen en pijpen zijn te smal.

Prima levering

Snel en netjes verpakt

Eerlijkheid van bedrijf

Heb al veel besteld en altijd tevreden. Nu laatst een polo en short besteld, polo is uitstekend maar short was niet de stof die ik verwacht had . Heb deze terug gestuurd in de originele verpakking met etiketten. Het bedrag zou teruggestort worden op mijn rekening. Dus zeer tevreden en zal er dus nog aankopen doen.

Goede service, snelle levering

Kwalitatief goede producten aan scherpe prijzen en dan nog eens snel geleverd ook.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Toegankelijke site met nuttige informatie over de spullen

Laatst begonnen met padel dus op zoek naar een racket. Genoeg aanbod op Tennisdirect dus na wat vergelijkingen te maken een racket gekocht en direct de volgende dag in huis.

Snelle levering goed product

Mooi

ruime keuze & snelle levering

makkelijke selectie om keuze te vergemakkelijken snelle levering met mogelijkheid tot gratis retour indien niet tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Winkel, kies, bestel en schitter Direct in je nieuwe outfit op de baan.

Ik bestel altijd bij TennisDirect omdat ze snel leveren en een overzichtelijke webshop hebben met een groot aanbod.

Service gericht

De eerste keer dat ik tenniskleding bestelde was er geen retourbon bijgevoegd. Een telefoontje naar Tennisdirect en de gegevens werden telefonisch doorgegeven. Via de mail werd ik op de hoogte gesteld dat het retour pakketje goed aangekomen was en na enkele dagen was het bedrag teruggestort.

Supertevreden

Snelle levering, artikelen voldoen aan de verwachting, ook handige website

In één woord; SUPER !

Steeds behulpzaam aan telefoon, als je een verkeerde maat hebt besteld en je wil een maatje groter of kleiner, geen probleem als het in voorraad is wordt het voor jou gereserveerd. Geen betaling extra, je stuurt het verkeerde terug en het nieuwe wordt verzonden en eventueel verrekend. Top service !

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk