Goede en snelle service

Alles was binnen een dag bezorgd en zat netjes verpakt.

Snel geleverd goed beschreven product

Binnen 48 uur compleet in huis er word kwaliteit geleverd

Mijn eerste bestelling was top!

Super, met producten van tennis direct sta je 1-0 voor op de baan

Perfecte service en snelle levertijd Zeer goede after sales bij een vraag !

Goede service, kwaliteit, betrouwbaar en snel geleverd.

Altijd tevreden met tennisdirect, een aanrader.

Prachtige service: vlot en heel klantvriendelijk.

Super ervaring. De bestelling gaat vlot en de levering is snel. Heel klantvriendelijk. Wanneer het artikel niet bevalt kan het gemakkelijk teruggestuurd worden en staat het geld ook snel weer terug op de rekening. Top!

Perfect!

Super snelle levering en duidelijke website. Ik raad het aan!

Fijne webshop, snelle levering en ook snelle afhandeling van retouren.

Goede site en snelle bezorging. Ben erg tevreden over TennisDirect en zal de volgende keer hier weer bestellen. Hetzelfde geldt voor HockeyDirect. Gewoon goed.

Prima kwaliteit en snel geleverd!!

Gezien! Gelezen! Besteld! Super snel geleverd! Dank U!

Zeer snelle en juiste levering

Bestelde materialen waren zeer snel geleverd. Super service.

Uitmuntend !!!

Ik heb voor de interclub ontmoetingen met onze club de bestellingen geplaatst voor onze uitrusting en zijn super tevreden over de snelle levertijd en de fantastische kwaliteit van Bidi Badu. Worden leuke ontmoetingen vanaf 24/04/2022 !!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

supersnelle levering - product voldoet aan alle verwachtingen

De tas werd heel snel geleverd en voldoet ook aan alle verwachtingen. Daarnaast hebben we de tas met een mooie korting kunnen aankopen. Heel tevreden dus!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Veel keuze en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goeie service snelle levering prima

duidelijk en goede overzicht prima de bestelling was snel geleverd.

perfect!

bestelling is vlot gegaan en goed bereikbaar voor eventuele vragen, heb je met spoed sportkleding nodig bestel bij tenisdirect!. grt hakim

Snelle levering en goede kwaliteit. Ook een goede prijs voor de producten. Ik raad tennisdirect aan.

Snelle verzending en goede kwaliteit

Bestelling eenvoudig geplaatst, sneller geleverd dan verwacht. Artikelen van goede kwaliteit en pasvorm. Website is verwarrend v.w.b. de kleur van het artikel. Er wordt duidelijk aangegeven, dat de kleur van het artikel wit is, maar elders staat dat de kleur hiervan iets afwijkt.

Steeds de nummer 1 !!

De service van Tennis Direct blijft ons steeds verbazen. We bestellen heel wat en vergelijken/uitpluizen leert ons steeds weer dat Tennis Direct de absolute nummer 1 is!!

Goede service!

Snelle levering en terug betaling van geretourneerde artikelen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijn makkelijk en veilig online

Als ouder iemand 68 jaar altijd een beetje huiverig om online te bestellen maar toch gedaan fantastisch en veilig

Goede adviezen en goede service

Goede service via de telefoon. Uitgebreid de tijd genomen om mij van de juiste racket te voorzien. Fijne mogelijkheid dat tennisrackets uitgeprobeerd kunnen worden. Uiteindelijk toch de verkeerde keuze gemaakt, maar daarna heel goed geholpen. Nu zeer tevreden met mijn Babolat.

Zeer correcte levering

Zeer correct

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel tevreden over de service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De producten zijn net verpakt en snel in huis. Indien je iets wil ruilen, gaat dit ook soepel, met een bijgeleverd retour etiket. Bij problemen is de klantenservice snel en behulpzaam bereikbaar. Ik ben zeer tevreden over TennisDirect.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk