Bestellingen worden correct geleverd. Bij omruiling is men zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Snelle levering , goede producten

Goede producten en snelle levering

Over het algemeen een goede ervaring, jammer dat men bij tennisdirect.nl zo weinig promoties of kortingen geeft bij klanten die toch al meer dan 1000 euro hebben gespendeerd aan tennisgerief.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Service van deze was knel is buiten gewoon

Had Doos tennisballen gekocht, ballen waren niet ok, wordt geen ding van gemaakt, gewoon keurig geholpen en retour genomen

Goeie vakkundige vriendelijk service

Afspraak maken verliep soepen via de site. Op gekozen tijdstip was ik de enige klant dus kon goed geholpen worden en mocht twee rackets lenen die ik kon uitproberen. Week later weer twee andere rackets mogen lenen, die nog beter uitgezocht waren op mijn voorkeuren. na racket gekocht te hebben, ook weer met deskundig advies, kon die snel worden bespannen en dus kan ik snel lekker gaan tennissen. Dankjulliewel.

Een van de betere webshops

Hi Deze website is heel goed ingericht en wat je ziet is wat je krijgt. Ze leveren ook nog heel snel en hun customer service is nog ouderwets goed. Ze geven goed advies en heel neutraal.

Topmatriaal en zeer overzichtelijk

Zeer correct en veel keuze voor goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel, goede prijs en goed product

Goede tennishallen tegen een scherpe prijs

Snelle levering van sport bh Nike

Snelle levering, gebruiksvriendelijke website en kwaliteitsvolle producten!

Fantastisch!

Super Snelle levering! Ook als je de verkeerde maat schoenen hebt besteld kan je duidelijk vinden wat je moet doen en de klantenservice helpt je de schoenen gemakkelijk om te ruilen! Super website!

Steeds correct!

Transparant en goede verwerking van bestelling en/of retourzending.

Goede service en goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

Snelle levering, goeie communicatie

Mijn bestelling werd dezelfde avond nog in behandeling genomen. Sneller dan verwacht vond ik mijn bestelling in de brievenbus.

Incroyable

Paire de chaussures commandée à 19h, arrivée le lendemain matin à 9h40. Incroyable

Makkelijk bestellen snelle levering

Mijn ervaring met Tennisdirect is goed, degelijke producten ruime keus.

Top winkel!

Duidelijke leuke website met goede filtermogelijkheden. Snelle en verzorgde levering. Pluspunt dat retourneren gratis is.

Service ok

Facilité de commande mais pas assez de détails dans la description des produits.

supersnel geleverd , duidelijke website

mooi product, past perfect prijs /kwaliteit= top !!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hele fijne website met goede kwaliteit van spullen! Niet te vergeten een hele snelle levering, complimenten!

Jullie zijn de beste

Jullie zijn de “beste “

Prachtig top

Mooie kwaliteit en prachtig dessin

Mijn kleding en die van mijn dochter past perfect. Ik ben blij met mijn aankoop bij Tennisdirect,

Prima trainingspak voor een mooie prijs

De foto's van het door mij bestelde trainingspak kwamen goed overeen met hoe deze er in het echt uitziet. Snelle service en 'n prima prijs kwaliteit verhouding! Top!

Duidelijke website, makkelijk bereikbaar en snelle levering

De webshop is prettig en het is fijn dat rackets getest kunnen worden. Altijd snel reactie, snelle levering en de kwaliteit is goed

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk