Snelle verzending/levering Vrij ruime keuze en zeker niet de duurste.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De levering prima, kwaliteit niet goed.

De levering van de spullen door TennisDirect ging prima. Tennisschoenen en shirt oké, maar de kwaliteit van het Puma Team Liga Skirt is echt zeer belabberd. Zeer dunne stof, er zit onvoldoende elastiek in het rokje, dus het zakt tijdens het tennissen steeds van je lichaam af. Ik zou dit echt niet aanbevelen en zeker uit het assortiment halen. Spijt dat ik dit rokje heb gekocht.

Correcte afhandeling.vriendelijke mevrouw aan de telefoon

Correcte afhandeling.vriendelijk aan de telefoon.

zeer goed

geen enkel probleem

Prima service, snelle levering

Maar nu graag ook mijn lot uit de loterij, 2 kaartjes voor RG!

Directe actie op mijn bestelling en snelle aflevering

Ik heb geen klachten. Ik ben ambassadeur van tennis-direct.

Ik ben blij met tennis-direct

Mooie spullen en uitstekende service

Meerdere spullen besteld en altijd tevreden mee. Mocht iets niet passen, stuurde ik het netjes retour en werd ik ook zeer netjes behandeld daarin. Zal zeker vaker gaan bestellen, komende week nog!

prima ervaring

levering keurig alleen mis ik telkens een factuur steeds. nu had ik ook 8 shirts besteld maar geen factuur

Super snelle levering en goed advies.

Goed advies , snelle levering. Makkelijk retourneren. Producten zijn van goede kwaliteit.

Zeer tevreden goede snelle service en als iets terug moet , gaat dit makkelijk

Snel en netjes bezorgd

Ik bestelde tennisschoenen. Fijn dat je de keus had tussen breed en normaal. Schoen zitten goed

snel en netjes

Snel en netjes geleverd.

Lekker makkelijk bestellen en snel geleverd

correcte uitvoering en snelle verzending.

De winkel had mijn maat niet. Dus verwezen naar bijv. Tennis Direct. Binnen 2 dagen had ik mijn tennisschoenen. Passen goed en lopen lekker

Heel blij met mijn bestelling!

Super Blijker mijn bestelling! Heel snel geleverd en de sportoutfits zitten perfect!

Een een gewoon normale schoen

Moest anderhalf maar groter nemen!

Degelijk

Mooie tennistas. Extra ruimte voor ballen, sleutels en/of telefoon. Nette en snelle levering.

Prima winkel , snelle levering en goede kwalitatieve kleding en schoeisel.

Snelle en correcte levering, jammer dat je niet kunt ruilen

Snelle en correcte levering, jammer dat je niet kunt ruilen.

goed en snel

prima afhandeling

2 verschillende maten gekregen en nog steeds geen nieuwe of geld terug.

Dit kan gewoon niet

Tennisschoenen in winkel niet te verkrijgen, online wel.

Onze dochter wilde witte tennisschoenen van Nike voor haar verjaardag. Tennisdirect in 's- Hertogenbosch hadden deze niet in hun collectie. Alleen maar zwart. Jammer want we wilde ze toch het liefste in de winkel komen i.v.m. de maat. Online besteld in 38,5 die was te klein, retour gestuurd. Daarna maat 39 besteld en die was goed. Gelukkig nog voor haar verjaardag kunnen regelen en dochter blij.

Ik voel de liefde!

De winkels zijn helaas niet om de hoek dus hoe blij werd ik dat ik online kon bestellen en het de volgende dag zou ontvangen. Dat zou met een bestelling op donderdag ochtend lukken voordat ik een toernooitje zou spelen op zondag. Maar helaas... De bezorging kwam helaas dinsdag (pasen ertussen) waardoor ik heb besloten het ongeopend retour te zenden. Verder heel goed advies veel geduld en heel laagdrempelig en benaderbaar.

Ik ga het rokje terug sturen

Leuk bedrijf maar het rokje voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk