Zeer snel geleverd

Het is soms twijfel over de stof toch ben ik tevreden over de kwaliteitsmerken

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Met 1 klik naar een sportiever leven!

Leuk aanbod, makkelijk te bestellen, en past het niet dan is ook het retourneren super gemakkelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit, snelle levering en zoon is heel blij met de cadeau

Klantvriendelijkheid staat voorop!

Professioneel, hoge kwaliteit en vriendelijk. I like it a lot!

Snelle en uitstekende service

De levering was prima ( vooral in de drukke pre kerstweek), vervolgens bleek de maat niet goed en verliep het retourneren/omwisselen vlekkeloos en wederom snel. Prima service

Goede service, snelle levering

De service en snelheid van levering waren dik in orde. Maar de pakketdienst was iets te laks in de levering waardoor dit bij de buren in de brievenbus zat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het was een cadeaubon ,maar toch leuk verpakt in een envelop,waarvoor dank !

Snel en goed !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfect geleverd wat beloofd is.

gemakkelijke site, de trui stemt overeen met de foto en de prijs is - goedkoop - correct.

Service zoals het hoort

Vanwege mijn racketkeuze (Babolat pure drive VS) moest ik enkele malen contact opnemen met de klantenservice. Daar ben ik erg goed geholpen en merkte ik dat de dames die ik sprak ook echt verstand hebben van tennis. Niet geheel onbelangrijk….

HEEL SLECHTE SERVICE

2 X Pakketje besteld maar 2 x retour naar afzender met woont niet op dit adres, terwijl ik heel regelmatige pakketjes ontvang op dit adres. Koerier van POST NL te lui om te stoppen en te komen aanbellen. Derde maal gevraagd om op mijn werkadres te leveren, dan heeft tennis direct dit weer op mijn privé adres gestuurd waardoor het weer naar afzender is gegaan. 2 x betaald maar toch 1 week moeten wachten om mijn centen terug te zien. Dus geen pakje ontvangen na 3 bestel pogingen en 15 mails! Tennisdirect doet geen moeite om dit recht te zetten.

Snelle levering en goede telefonische service.

Bestelling is snel geleverd. Echter bleek er 1 shirt veel te groot. Na telefonisch contact kon ik het shirt omruilen. Fijn en goed geholpen.

Een snelle service. Hetgeen ik nodig heb is vaak in voorraad. Bij jullie vind ik altijd wat ik nodig heb en wanneer ik het nodig heb. Ga zo door, ook in het nieuwe jaar. Proficiat!!!

Snelle levering en goede kwalieitprijsverhouding

Tennisdirect is altijd snel in het leveren. Prijs is altijd voordelig en zeker als leraar een fijne partner. Kleine pakketten komen in een plastic zak en grotere in een kartonnen doos. Kortom een fijne sportzaak voor al m’n spullen.

PeRFect

Alles wat ik nodig heb op voorraad en met supersnelle verzending de volgende dag al in huis. Tegen scherpe prijzen!

hele snelle levering

Top bedrijf

Uitstekend!

Keurig ingepakt en afgeleverd.

Supersnelle levering

Direct de volgende dag geleverd! Helaas had ik verkeerde maat besteld. Mijn eigen fout, maar kosteloos retourneren en de daarop volgende dag de juiste maat in huis!

Zeer tevreden top

Zeer tevreden Snelle service Snel extra info top

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en omruilen gaat heel vlot

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service, eerlijke prijzen, ruim aanbod van mijn favoriete merk Nike.

SUpergoede service

Eerder paar tennisschoenen in no time vertoonde scheurtjes bovenop. Kon retour, gelukkig garantie. Nu 3 paar op laten sturen in de hoop dat er een prima paar bij zat, dat was zo, blij mee heerlijke schoenen mizuno ,!!!! Lekker breed ook.

Werkt prima’

Komt uit wat er wordt beloofd.

Snel levering

hoogwaardig; perfect; prima; van goede kwaliteit.

Bestellen gaat eenvoudig en de levering is snel en correct.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk