Top service!

Snelle levering en soepele omruilservice! Nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Top product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb al de nodige bestellingen gedaan en dat ging zonder problemen en was meestal binnen twee dagen geleverd. Ook retourzendingen worden snel afgehandeld. Dus prima service

Prijs en kwaliteit plus service en verzending perfect.

Prima service!…

Snelle levering. Zeer tevreden, hebben al veel besteld en geen problemen met retour of ruilen als de maat niet goed was.

Leuke spullen, snelle levering

De kleding die ik had besteld werd mega snel geleverd. Alleen de maten waren niet goed, dus er moest wat retour. Het duurde even voordat al het geld was teruggestort. Ik had ook een deel met kadokaarten betaald, dit had ik wel direct terug. Uiteindelijk zonder vragen alles teruggekregen en ben ik blij!

Zeer snelle verzending. Ook in deze tijd

Mooi produkt voor een goede prijs ten opzichte van andere verkopers. Stevig verpakt en zeer snelle verzending in de tijd voor kerst.

Goede website en snelle levering

Groot assortiment, snelle levering en een mooie website. Kortom: een tevreden klant!

Met een correcte prijs en een super snelle levering maakt men tevreden klanten.

Mijn ervaring is samengevat in één zin!!!

Snelle levering!

De waardebon werd snel geleverd!

exact wat ik nodig heb

Ik bestelde een tennisrokje, tennisbroek en sport t-shirt. Alles ziet er heel mooi uit, de maten kloppen. Levering was na 2 dagen. Ik ben er blij mee!

Supersnel geleverd!

Makkelijk bestellen, overzichtelijk en duidelijk als je op zoek bent naar t een of ander. Prettige indeling. Voor mij de eerste keer, dus t was afwachten. Alles top. Geen idee hoe t is als iets teruggestuurd wordt en hoe lang t duurt voor je je geld terug hebt. Want daarmee kun je je als bedrijf vaak onderscheiden van de rest. Waardoor men ook een volgende keer weer terugkomt. Maar voor nu een dikke tien!

Goede begeleiding, niet de juiste maat ontvangen en na een telefoontje was het euvel snel verholpen en kreeg ik de juiste maat, die er nog was, direkt thuis gestuurd en het overgebleven geld stond met een week op mijn rekening. Goede service.

Top producten, beschrijving soms niet accuraat.

Kocht als cadeau een padel racket + padeltas + ballen. Op zich allemaal goeie producten. Netjes afgehandeld, supersnel geleverd. Alleen bleek bij levering dat die padeltas niet hoog genoeg is om een standaard padel racket in op te bergen. Tja, dan is dat eigenlijk geen padeltas, maar een rugzak met ambitie hé. Dus die rugzak gaat retour met suggestie om de beschrijving aan te passen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima. Doet wat het beloofd.

Besteld, volgende dag in huis. Gewoon zoals het hoort.

Zoals het hoort!

Vlotte keuze, makkelijke bestelling, snel in de bus, korting op de aankoop. Het lijkt zo eenvoudig dat je je afvraagt waarom het niet overal zo makkelijk gaat.

Prima online bedrijf

Zeer snelle levering Producten beantwoordt aan mijn verwachtingen Verpakking was OK Duidelijke site met leuke kortingen Mogelijkheid tot gratis retourneren

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Op tijd geleverd en netjes verpakt.

Ik koop bij regelmaat bij TennisDirect en tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Goede service bij het omruilen en wisselen

Makkelijk kunnen omruilen en wisselen bij TennisDirect vestiging

Snelle levering en mooie schoenen

Afgeprijsde tennisschoenen zien er in het echt nog mooier uit dan op de foto! Snel geleverd

Bestellen gaat eenvoudig , snelle levering . Goede producten

Snelle en goede service

Tennis direct is top. De levering met PostNL was minder … geen informatie waar het pak afgegeven was

Wonderbaarlijk

Vrijdagmiddag ballen besteld, konden we zaterdagavond lekker tennissen !!!

Ik ben fan !!

Zeer snelle levering. Bij een ruil bv. andere maat, moet je niet terug betalen. Het wordt verstuurd als het te kleine/te grote object is ontvangen. De andere maat wordt voor u gereserveerd. Dat is super !

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk