Best wel tevreden!

Heel goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Prima levering

Na bestelling mooi snel geleverd. Helaas duurt het wat langer voor het terug te ontvangen geld van retour weer op de rekening staat.

super service

Mijn bestelde tennisshort was aan de grote kant. Retour gezonden en een nieuwe besteld en ontvangen. Alles binnen 1 week!

Super tennisschoenen

Schoenen met een super demping om mijn knie te ontlasten. Heel blij mee.

Snelle levering, volgende dag in huis. Groot assortiment online en keuze uit hoogwaardige merken zoals Head. Ik bestel hier altijd mijn bespanning.

goed materiaal en snel geleverd

Alle reeds gedane bestellingen zijn goed verlopen

Snelle en nette service

Ook erg goed in retourneren en de verrekening ervan.

Super service, groot en relevant aanbod voor de beginnende- of ervaren tennisser

Ik bestel al sinds de start van Tennisdirect mijn tennisspullen bij Tennisdirect.nl. De tarieven zijn altijd scherp, producten komen aan op het tijdstip die worden vermeld, en bovendien een compleet aanbod voor de beginnende- en ervaren tennisser. Kortom, ik ben een erg tevreden klant!

Super top!

Wat ze aangeven te zullen doen, doen ze en wat ze doen geven ze aan! Duidelijk, helder, laat niets te wensen over! Goede kwaliteit, fijne medewerkers en een super snelle levering! Kortom: Super top!

Uitstekende service!

Wij zijn uiterst tevreden met onze bestelling. De volgende dag hadden wij onze bestelling al in huis. Uitstekende klantenservice, snelle reacties. Uiterst betrouwbaar. Wij zijn zeer tevreden!

Snelle/goede levering

In de middag besteld volgende dag in huis.

Super snelle levering!

Zeer snelle levering, gebruiksvriendelijke site, gratis retourneren. Groot aanbod. Mooie producten waar mijn dochter heel blij mee is.

Speld in hooiberg gevonden

Tapijttennis schoenen van Adidas nodig, die in heel de stad Tilburg niet te krijgen waren. TennisDirect kon ze mij wel leveren en biedt de beste service, door ze ook nog eens gratis te bezorgen, nadat ik ze gepast had heb ik 1 maatje groter genomen, ook dit was weer binnen 24 uur geregeld! Gewoon Top!

Top service en kwaliteit!

Zeer goede service!

Als gegoten

De schoenen van K-swiss, verkregen via Tennis Direct, zitten mij weer als gegoten. De service was snel en het effect is groot. Nu kan ik er weer een tijdje tegenaan!

Gemakkelijk en supersnel geleverd!

Geen problemen ondervonden. Duidelijke site en gemakkelijk te bestellen. Prima schoenen geleverd. Supersnel!!

Product goed, verpakking flink onder maat

2 tennis rackets met blikjes ballen in één grote doos gestopt zonder extra verpakkingsmaterial. Ik heb nog nooit artikelen van honderden euro's zo slecht verpakt gezien.

Goed kwaliteit en service

Snelle aflevering, goed kwaliteit

Wat een snelle levering! Binnen drie dagen in huis wat een goede service.

precies zoals het moet

Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Retour werd ook supervlot en netjes afgewikkeld. Zo gaat het bij TennisDirect altijd is mijn ervaring dus daarom bestel ik hier graag en betaal ik zonder bezwaar direct bij het plaatsen van de bestelling

Altijd stipt op tijd

Makkelijke website, goede service, toppie!!

snelle afhandeling

had zelf de schoenen te klein besteld. kon ik wel gelijk het materiaal zien/voelen. Ik wik bij nader inzien meer leer.

Snelle correcte levering perfect

Snel en goede, vriendelijke service

Ook al ben ik niet geslaagd, ik werd goed geadviseerd en had mijn bestelling snel in huis.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk