Snel en goede, vriendelijke service

Ook al ben ik niet geslaagd, ik werd goed geadviseerd en had mijn bestelling snel in huis.

Prima afhandeling zakelijk en snel.

Goed geregeld, duidelijk een bedrijf met veel ervaring.

De service ging zoals ik gewend ben . Snel geleverd..

De service was goed en alles ging perfect. De kleding is super mooi en veel keuze. Echt voor iedereen aan te raden

Suer senel geleverd

Veel keuze, snelle levering, makkelijk retouren

Zeer tevreden van TennisDirect, snelle levering, makkelijk om spullen die niet passen te retourneren. Ook snelle respons na een vraag.

Vlotte levering

Alle items zijn altijd netjes verpakt en de levering loopt zeer vlot. Omruilen of terugsturen: geen enkele probleem. Betrouwbare website!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en acurate levering!!

Een van de producten was te klein. Eenvoudig terug te sturen en heel snel was het aankoopbedrag teruggestort.

Prima, snel en correct

Prima keuze, snelle service en correct uitgevoerd

supersnel

supersnelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

bij TennisDirect met gemak aankopen gedaan en geretourneerd.

Verschillende soorten en maten tennisschoenen besteld. Volgende dag had ik ze binnen. Retour van de schoenen ging makkelijk en bij ontvangst van retour gestuurde schoenen, had ik het geld voor deze geretourneerde schoenen binnen 3 dagen weer op mijn rekening staan. Top, gemak, snel.

Goede kwaliteits spullen, leuke prijs, snelle levering, kortom topservice!

Heerlijke winkel voor professionele tenniskleding

Goede kwaliteit en professionele tenniskleding en attributen met snelle levering

Top service!

Personeel in Zoetermeer heeft de juiste kennis en verkoopt niet zomaar zonder advies te geven.

Uitstekende en snelle service

Snel en op tijd geleverd. 'S middags besteld volgende dag in huis.

Super snelle levering!

Rond de klok van 22:00 besteld en de volgende dag gelijk in huis! Goede uitleg over de padelrackets zodat ik ook met het juiste exemplaar aan de slag kon. Kortom Super service!

Groot aanbod en vlotte verwerking van het gevraagde !

Persoonlijk kan ik zonder veel tijdverlies en zoekwerk vinden hetgeen ik echt wil.

Beste webshop

Voor mij de beste webshop, levert altijd snel en correct.

Goede tennisschoenen!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekend partij en snelle levering

Makkelijk bestellen en na 1 dag geleverd.

Heel goed!

Pakketje is netjes bezorgd op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer tevreden over levering en afhandeling.

Bestellingen snel geleverd / omgeruild, retouren worden correct en snel afgehandeld. Heel fijn.

Excellent experience

Exchange of shoes due to wrong size went quick and uneventful.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

van het nuttige naar het aangename

Ik heb onlangs een beroep gedaan op uw diensten omdat ik begon te tennissen en materiaal nodig had. Ik had een probleem met het begrijpen van de keuze van mijn bestelling, ik dacht dat ik een complete outfit kocht en uiteindelijk ontving ik alleen het topje. Daarom heb ik een beroep gedaan op uw diensten, die ongelooflijk snel hebben gereageerd (geen lange wachtrij aan de telefoon). De vrouw met wie ik aan de telefoon sprak was vriendelijk en efficiënt in haar uitleg. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de producten. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de producten. Dank u voor dit! Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Geweldige service

Makkelijk bestellen. Snelle levering Klantenservice: makkelijk en snel bereikbaar. goed advies en vriendelijke bejegening. omruilen ging makkelijk en snel. Het was de eerste keer dat ik wat besteld had. En dan ook voor mijn team in meerdere maten. Dus was wel spannend. Alles in goede orde ontvangen.

snel en direct

Gantelstraat 14