snel en direct

Excellent

Unpon request, I was immediately proposed a test racket. I then decided to purchase 2 Wilson Blade v8, that were not in any other shop thant TennisDirect ; delivered to Belgium in 24 h. Great choice, great service, all very professional. Thanks !

Super!!

Schoenen gekocht. Na twee keer tennissen was er een stuk. Direct dezelfde dag nieuwe gekregen dat is nou service met een grote S.

Super goede service!

Vandaag besteld morgen in huis!

Super snelle service!

De schoenen die we hadden besteld bleken toch kleiner uit te vallen , binnen 2 dagen hebben we de juiste maat alsnog netjes ontvangen en kon mijn dochter met trots alsnog haar nieuwe schoenen aandoen naar tennisles!

Top reactiesnelheid alsook kwaliteit van dienstverlening en bojkomende informatie

Positieve 1e ervaring zowel op vlak van informatie als kwaliteit

Goed service

Ik bestelde nieuwe kleren/schoenen en het kwam de volgende dag al toe super! De schoenen/kleren waren heel goed,top service.

Super snelle levering

Nieuwe hobby, nieuwe spulletjes. S’middags besteld en en de volgende dag in huis. Super service!

Heel goede ervaring!

Mijn ervaring is heel goed! Een snelle afhandeling en mocht er desondanks toch iets niet naar wens zijn word dit snel en adequaat opgelost. Super !!

Snelle levering veel voorraad

Geen probleem met omruilen product. Alles makkelijk en snel geregeld.

Fijne schoenen

De schoenen zitten en lopen lekker. Pasvorm is goed.

Goed en op tojd

Goede spullen voor redelijke prijzen. Op tijd geleverd zonder problemen.

Mega!

Super snelle levering. Een product geretourneerd, snel geld retour. Top service!!!

Het is prettig kopen bij Tennis Direct

Snel, deskundig, accuraat en goede acties

Ik zocht voor mijn familie die de marathon v leiden ging lopen dezelfde shirts voor zowel man als vrouw. Medewerkster Noor is het magazijn in gedoken, heeft 4 shirts in dezelfde kleur en kwaliteit gevonden, mij weer gebeld en de link doorgestuurd zodat ik ze kon bestellen. De volgende dag had ik alles in huis en was iedereen er blij mee. En wij zagen ze duidelijk herkenbaar in de race. Bedankt voor de hulp!!!

Prima! Snel en keurig. Retourneren makkelijk en geen probleem

Zoals het hoort

Betrouwbaar en duidelijk verloop van produkten

Snel en met mijn gewonnen cadeaubonnen en kortingsbon leuke spullen kunnen kopen en snel in huis.

Nu 2 maal een bestelling geplaatst. Super snelle levering. Kortom erg tevreden.

Top service en fijne producten!

Ik heb meerdere keren een bestelling geplaatst bij TennisDirect. Ik ben erg te spreken over de diversiteit van de aangeboden producten op de website. Ook is de kwaliteit van elk product goed, en gaat retourneren gemakkelijk! Zonder twijfel mijn favoriete online tennis winkel!

Snelle levering en keurig verpakt.

groot keuze + levering op tijd ... super

groot keuze + levering op tijd ... super

prima!

Bestelling in goede orde ontvangen en blij mee

Fijne kleding van goede kwaliteit!

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Bestelling kwam op tijd binnen

Heel goed!

Prima product geleverd