Uitstekend.

Short qua maat, materiaal en kleur perfect. Super snelle levering.

Zeer tevreden, levering zorgvuldig en correct. Zeer vriendelijke klantenservice!!!!

Toppie

Snelle levering ......je krijgt wat je verwacht!

Geleverd zoals beloofd

Ntjes verpakt, juiste producten en op tijd geleverd.

Snelle en goede service

In eerste instantie was mijn cadeaubon niet geactiveerd waardoor ik deze niet kon verzilveren op de website van Tennisdirect. Met één belletje is dit direct verholpen en zo kon ik alsnog mijn cadeaubon gebruiken. De ontvangen schoenen zijn van topkwaliteit!

Snel geleverd en goede producten.

Makkelijke overzichtelijke site. Snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden. Goede producten.

Goede communicatie

Een fijn assortiment aan producten, wordt snel geleverd en ook de communicatie is goed.

fantastisch

Het gevoel van goede (technische) kennis en daarmee uitstekend advies. Vlotte vriendelijke verkoopadvies.

Snel en correct bezorgd.

Overzichtelijke site, bestelde schoenen snel en netjes geleverd.

Geweldig!!!

Ik ben al jaren vaste klant bij Tennisdirect, Altijd keurig netjes op tijd geleverd en goede service. Nog nooit een probleem gehad,kortom ik ben erg tevreden.

Veel keuze, correcte prijs, goeie service, …..

Steeds correcte behandeling, gemakkelijk te bestellen, snelle service, retour indien nodig zonder problemen. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

vlotte service

zeer vlotte service + scherpe prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel eenvoudig het product tegen scherpe projs binnen een dag ontvangen!

De site is heel overzichtelijk en het bestel en betaalproces is goed en begrijpelijk in gericht. Opvolging via postnl werkt ook pra

Slecht

Mijn bestelling is niet geleverd service gebeld maar na aantal dagen nog steeds niks gehoord

Super snelle levering

Het product ( de asics tennisschoen voldoen perfect!

Goede foto's op de site, eenvoudig bestellen en snel geleverd.

echt prachtig , veel keuze en snelle levering, en prijs is ook goed.

Tennisschoenen van topkwaliteit en snelle levering

Asics tennisschoenen voor kids besteld. De schoenen passen goed en werden zeer snel geleverd.

niet geleverd wat ik besteld heb

Ik heb 3 paar tennisschoenen besteld en bij de bestelling "breed" aangegeven, helaas worden ze in een normale vorm geleverd. Een paar heb ik gehouden en heb een wedstrijd ermee gespeeld maar helaas pijn in mijn voeten omdat ze te smal zijn . Dus geen succes.

Snelle bezorging en goede kwaliteit van de producten! Helemaal volgens verwachting, top!

Geweldig?

De service en snelle levering Inclusief het retourneren verloopt prima! De producten die ik besteld heb bevallen heel erg goed.

Vandaag besteld morgen in huis

Een prachtig racket besteld en een dag later in huis. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Altijd de goede tenniskleding

Altijd veel keus bij tennisdirect en ook veel leuke acties. Ik koop hier tijd mijn tenniskleding. Snelle levering ook!

Goede levering met een goede nazorg via de mail.

Makkelijk en snel

Nieuwe tennishallen. Paar klikjes en de volgende dag al keurig verpakt in huis. Ik kan direct tennissen met TennisDirect.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk