Bestellen is makkelijk, gaat snel. De levering is er ook super snel. In een woord perfect!

helemaal top

wij hebben een bestelling geplaatst en de andere dag werd deze geleverd, wat ik in mijn bestelling was vergeten was de van toepassing zijnde kortingscode in te voeren, met 1 mail werd dit direct aangepast en bevestigd. 2 dagen later was de korting op onze rekening gestort. dit noem ik nu een top service

Goede website en snel bezorgd

De website is simpel met goede filter opties. Prijzen zijn competitief met anderen. Bezorging is snel.

Alles snel en perfect geleverd

Snelle en perfecte service en levering

Ik ben zeer tevreden

Blij met mijn nieuwe schoenen, precies zoals in de beschrijving! Helaas eerste pot mee verloren haha Super snel geleverd, zoals eerdere bestellingen. Een compleet en ruim aanbod... Dik tevreden dus!!

heel goed

snelle afhandeling, snel en gemakkelijk met retouren.

Uitmuntend

Overzichtelijke site, goede prijs, snel geleverd.

Bestelling

Alles verliep vlekkeloos Van bestelling tot levering Altijd een zegen om´iets te bestellen bij tennis direct.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering !

Vandaag besteld en morgen in huis !

In de winkel was niet zoveel keus. Dat is jammer als je er een eind voor gereisd hebt. maar oneline is de service goed.

Prima site

Snelle levering en uitstekende prijs!

Prima en super snelle levering echter after Sales service kan beter

Jammer dat de medewerkers aan de telefoon echt ondermaats presteren…onvriendelijk, slecht verstaanbaar, niet service of klantgericht en dat terwijl ik nog extra artikelen wilde bestellen….

Makkelijke website en snelle goede service

Website is fijn om op te navigeren. Voldoende filters om het zoeken naar wat je wil makkelijker te maken. Levering is razendsnel en ook het retourneren werkt makkelijk en snel. Al met al een hele fijne website voor tennisartikelen

Snelle levering exact wat gewenst is…

Binnen een dag mijn bestelde spullen binnen. Top geregeld

Snelle levering, goede prijzen en makkelijk retourbeleid.

Adverteren op een misleidende manier!!

Tennis Direct adverteert met een aflever service " voor 22:00u besteld betekend de volgende dag geleverd" Helaas krijg je nadat de betaling is overgemaakt een bevestiging met de melding ‘’We gaan direct aan de slag om de bestelling z.s.m. af te leveren” Ik heb daarna contact opgenomen met Tennis Direct en kreeg te horen dat het niet de volgende dag zou zijn maar een dag later. Ik noem dit MISLEIDEND. Dit hoor je te melden voordat er is betaald!! Wilfred Raamsdonksveer

Snel geleverd, past perfect

Past prima, op tijd bezorgd.

Mooie collectie, snelle levering en goede service!

Prima grip en dempertje, snel geleverd.

Veel keuzemogelijheden dus maar gegaan voor hetzelfde gripmerk als mijn Head racket. Grip speelt lekker, niet te dun.

Zeer snel

Ik bestel regelmatig bij tennisdirect. Heb de spullen altijd snel in huis en ook retouren worden snel verwerkt. Regelmatig actie met gratis verzenden, erg prettig!

Snelle levering !

snelle levering, ziet er goed uit !

Heel tevreden

Schoenen en tennisrokje besteld en die zijn nog eerder bezorgd dan verwacht

Zeer, zeer tevreden met TennisDirect

Ik bestel al een aantal jaren bij TennisDirect en heb eerlijk gezegd nooit issues gehad. Mijn bestelde artikelen waren altijd op korte termijn in huis. En de kwaliteit van de artikelen zijn ook uitstekend. Verder vind ik het ook fijn dat ze een fysieke winkel hebben waar je naartoe kunt gaan, bv. om je racket te laten bespannen of schoenen en/of kleding te passen. Voor mij is dit de winkel om te shoppen voor mijn tennis benodigdheden. Van racket tot kleding van schoenen tot tennistas.

Vlot-Vriendelijk-Denken in oplossingen

Als je een probleem hebt en je stuurt ze een mail. Dan heb je diezelfde dag al een antwoord terug in vorm van een oplossing. Ben heel blij dat ze meedenken met de klant en vriendelijk zijn in de omgang. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en ondernemen snel actie.

Snelle levering, duidelijke website

Goede service, snelle levering en duidelijke website

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gantelstraat 14