Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering. Kom er zeker een keer terug.

Vlotte service en levering. Vraag gesteld via Facebook en meteen antwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gebeld omdat ik twijfelde tussen 2 rackets. Uitstekende service aan de telefoon. Zeer blij met racket wat ik gekozen heb.

Shit product

Ik heb hier een padel racket besteld en bij de omschrijving staat aangegeven dit is een racket voor begin/gemiddeld maar na een paar maanden was de racket kapot en dan krijg je een mail wij kunnen niks doen we kunnen je 20 procent korting geven op de volgende bestelling en ik krijg nog erbij vermeld moet je een duurdere racket kopen want dat is een goedkoop racket in een woord dus shit zijn ze naar mijn mening.

Correct en vlot

snelle beschikbaarheid met vlotte levering en mogelijkheid tot tracen van levering alles ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

tennisdirect levert snel en is betrouwbaar

Wil je snel en leuke tenniskleding, lekker hier bestellen

2x 3 tennisballen afzonderlijk verzonden in 2 dozen waar wel 18 ballen per doos in passen. Milieu???

Ik heb 2 x 3 tennisballen besteld. Ik ontving afzonderlijk 2 hele grote dozen, waar zeker 20 ballen in pasten met ieder 3 ballen in de doos. Hoge kosten en milieulast (CO2, Stikstof, papier (-schaarste), energie). Al met al niet echt milieubewust en maatschappelijk verantwoord/betrokken. (De ballen zijn goed overigens.)

leuk shirt

ziet er uit als verwacht. lekker frisse kleuren

Betrouwbare levering

Bestelling ging goed, retour ook, alles keurig geregeld, ik ben heel tevreden!

Snelle levering goed verpakt en bij retour zending direct je geld ook weer retour! En goeie prijzen!!

Goeie prijzen en snel levering

Altijd goede artikelen ook in sale Snel levering en goeie costumer service

Super!!

Super goede schoenen!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede artikel info, snel geleverd retour geen probleem

Ik zocht voor m'n nieuw hobby Padel; een racket, schoenen en wat kleding. De artikelen waren goed omschreven waardoor keuze makkelijk was. Snelle levering ( zaterdagavond besteld , maandag in huis!) 1 artikel voldeed niet aan mijn verwachtingen. ( mijn fout) Dit kon makkelijk via retour sticker en inleveren bij postNL worden teruggestuurd. Kreeg vrijwel meteen een bericht dat artikel was terugontvangen en geld wordt teruggestort. Aanrader!!

een ACE waardig

een ACE waardig netjes volgens afspraak het juiste geleverd

Alles volgens afspraak top

Snelle levering en uitstekende klantenservice.

Omruiling van kleding telefonisch geregeld en na 2 dagen al in huis!

Altijd geweldig

Als klant van het eerste uur (1996) nu 25 jaar geleden heb ik nog nooit één enkel probleem gehad het bestellingen en leveringen. Altijd op tijd en nooit te laat. Altijd correct zonder enige afwijking van het gene wat je besteld hebt. Ik kan me geen betere leverancier voorstellen, maar ik ben ook niet opzoek naar een andere of betere leverancier want die is er niet. Guido heeft het met zijn mensen goed voor elkaar, en dat is ook goed voor de klant.

Snelle service!

Wilson pro tennisracket aan een zeer scherpe prijs. Ik raad iedereen aan zijn benodigdheden op deze site te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fast and Quality service!

Awesome prices, quality and delivery !

Snelle levering, top service en leuke kledij!

Wanneer ik iets nodig heb gerelateerd tot tennis, is tennisdirect de eerste site waar ik een kijkje neem! Altijd leuke en recente producten met een correcte prijs. Daarnaast garanderen ze een snelle levering en maken dit ook waar. Indien iets niet goed is kan je dit gemakkelijk terugsturen en als er toch nog iets anders is dan staat hun klantenservice altijd tot uw dienst. Kortom, alleen maar positieve ervaringen met tennis direct!

Super snelle levering

Mijn bestelling was top en de volgende reeds geleverd in België.

goede spullen, snelle levering, goede service

Over TennisDirect ben ik zeer tevreden: goede spullen en als er eens iets mee is, dan altijd goede service. Daarom vind ik TennisDirect betrouwbaar.

What you see is what you get! Heel sterk!

Snelle verzending, goed verpakt en producten zoals omschreven.

Duidelijke website, producten omschreven zoals zij worden bezorgd en goede prijzen. Ik zou niet weten hoe tennisdirect klachten afhandelt maar dat komt omdat daar nooit reden toe is geweest.

Groot assortiment, snelle levering. Helemaal top.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk