Ruime keuze en snelle levering

Er is een ruim assortiment waardoor er altijd wel iets voor je bij zit. Bestellen en een dag later ligt het bij je in huis. Zo zie ik het graag.

Levering altijd juist en altijd binnen 48 uur binnen!

Ik ben zeer tevreden over Tennis direct. Mijn bestelling is altijd binnen 48 uur binnen en vaak binnen 24 uur. Dit geldt voor alle producten, schoenen, kleding en racket(toebehoren).

Zeer goede opvolging van de bestelling, correcte afhandeling, ook wat retours betreft werkt men heel nauwkeurig.

vlotte afhandeling en levering

vlotte afhandeling en levering

top!

Snelle bestelling en goede producten!!

Zoals altijd goed en snel

Artikelen besteld en volgende dag in huis. Zoals altijd weer super service van Tennisdirect. Tennisdirect what else?

Top mooie schoenen

Heli mooie schoenen , echt zaten meteen prima, kwaliteit stond beschreven op hoe ze eruit zien , top

Super snelle levering, goede kwaliteit en prijs

Inmiddels de tweede keer besteld en zeer tevreden over de snelle levering prijs en kwaliteit.

Supersnelle service

Bestelling tennisracket geplaatst. Onmiddelijk feedback dat de bestelling werd voorbereid en ochtend erna reeds geleverd. Topservice!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Pakketje bij de buren afgeleverd, jammer dat je geen plostnl afhaalpunt kan selecteren. Op 1 shirt na paste alles. In de winkel het shirt retour. Wacht alleen nog op een belletje wanneer het grotere shirt binnen is..

Alles, zoals vooraf toegezegd

Wat is beloofd vooraf, is ook waar gemaakt. Heerlijk betrouwbaar. Duidelijke retourbeleid. Voor herhaling vatbaar

Snelle service!

De prijzen liggen gemiddeld wat hoger voor m’n gevoel bij TD, maar over de bezorgtijd ben ik zeer te spreken.

Beste online tenniswinkel!

Beste winkel!!! Zeer mooi en professioneel. Ruim assortiment en zeer snel in het leveren. Top! Didier

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Nooit ellende !!!! Atijd goed!!!!!

Gewoon top !!! Hebben alles en snelle levering!!

Prima producten en service

TennisDirect bezorgt direct en correct!

Ik ben heel tevreden over TennisDirect. Overzichtelijke site, mooie tenniskleren, eenvoudige bestelling, snelle en correcte levering, makkelijk ruilen of terugsturen. Correcte terugbetaling. Super TennisDirect!

Altijd super service

Voor alles heb ik altijd een super service gekregen : gewone aankopen maar ook met advies rond raketten en testraketten werden zonder problemen aangeboden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik bestel graag bij tennisdirect. De levering is snel, correct en zeker ook belangrijk: het retourneren of ruilen gaat ook soepel.

Snelle levering Product zeer naar wens Bedankt!!

Op en top

Niks dan goede ervaringen. Zoals altijd alles netjes optijd of vroeger dan verwacht.

Top kwaliteit

Top product zoals in de beschrijving. Zeker een aanrader.

Kog nooit een slechte ervaring gehad Prima service

Goede en snelle bezorging!

Een T shirt met broek besteld en zeer snel ontvangen. Kwaliteit van product is goed en geen klachten hierover. Heb al eerder bij TennisDirect besteld. Prima en servicegericht. Zeker aan te bevelen!

Super snelle en goede levering.

Zeer efficiënte levering. Kleding en schoenen passen goed.

Snel, hulpvaardig, mooie kortingen

Als ik 1 minpuntje moet geven is het dat de laagste-prijsgarantie geen rekening houdt met tijdelijke acties, jammer want hierdoor af en toe goedkopere producten op andere sites. Als Pluspunten: snelle levering. snelle reactie op vragen. Af en toe heel mooie acties op tal van producten en enorme keuze !

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk