Prima tennisschoenen maar beroerde levering door DHL

Pas 5 dagen na mijn bestelling kreeg ik bericht over de levering door DHL. Het pakket was naar een ander aflever adres gegaan , ver van mijn huis en op zondag gesloten . Zo moet het niet gaan!

Top service!

Goed service, alles op tijd geleverd!

Ruim assortiment en supersnelle levering

Goede webshop met handige filtering per productgroep. Daarnaast continu wisselende aanbiedingen. Bij TennisDirect vind ik altijd wat ik zoek!

Super snel in huis.

Zeer tevreden Correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helaas was deze pasvorm te klein. Ik bestel altijd adidas 44 2/3. Nu dus te klein en retour gestuurd. De 3 bussen tennisballen gehouden

Niks gekregen

Ik heb een paar schoenen besteld. Ik heb betaald. Ik heb mijn schoenen nooit gekregen.

Sjeng trainingsjack wit

Snelle levering en prijs altijd met korting. Fijne website met een groot assortiment.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ruime keuze en snelle levering

heel goede tennisschoenen

tennisschoenen passen perfect en lopen fantastisch

Snel en goed geleverd.

Alles goed en snel

goede service en prima webshop

Mijn bestelling is snel en correct uitgevoerd. De webshop is duidelijk en je wordt er goed door geholpen bij het maken van je keuze

Schoenen besteld en gelijk de volgende dag geleverd. Heel fijn

Goede sportkleding voor een mooie prijs

Producten werden snel geleverd en bevallen me heel goed.

Alles TOP!

goede en snelle levering! Alles TOP!

Snel en betrouwbaar.

Bestelling plaatsen gaat eenvoudig. De afhandeling inclusief bezorging gaat super snel. Zeker als je een afhaalpunt hebt opgegeven.

Fijne website, makkelijk artikelen te vinden Zeer snelle levering Jammer van de retourkosten

Positief

Snelle levering, ruime keuze

Snelle levering en veel keuze. Ik heb alles wat ik nodig heb om te starten met tennis kunnen aanschaffen. Ik bestel hier zeker vaker.

Klantenservice heel betrouwbaar, hoe prima is dat!

De bestelde tennisschoenen - wel mijn maat - waren iets te klein en na terugsturen heb ik nieuwe besteld. Snel geleverd en redelijk snel mijn centjes retour. Wel klein bedrag betaald voor de retourzending, maar dat vind ik alleen maar heel normaal. Ik ben tevreden!

Snel en voordelig

Een gemakkelijk bestelproces, snelle bezorging en dat tegen en dat tegen een gunstige prijs. Laat het tennisseizoen maar beginnen.

Geweldige webshop

Veel aanbod, snelle levering en goede service.

Service is perfect!

Gantelstraat 14