Snel, hulpvaardig, mooie kortingen

Als ik 1 minpuntje moet geven is het dat de laagste-prijsgarantie geen rekening houdt met tijdelijke acties, jammer want hierdoor af en toe goedkopere producten op andere sites. Als Pluspunten: snelle levering. snelle reactie op vragen. Af en toe heel mooie acties op tal van producten en enorme keuze !

Snelle levering , goede service

Altijd snelle levering, goede service en eenvoudig retourenproces Duidelijke website Dus perfecte locatie om je nieuwe tennisoutdit of rackets ed te kopen

Correct en snel

Was onbekend maar nu bemind prijs kwaliteit ok en goede service en levering. Voor herhaling vatbaar

Prima en snel

Leuke racket gekocht voor een beginner. De racket was goed verpakt en snel geleverd.

eenvoudig en snel

makkelijk en helemaal naar wens

Vlot en netjes

Vlotte en zorgzame levering van de gevraagde goederen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit voor betaalbare prijs

Snelle levering en site goed ingesteld op verkoopproces en afhandeling.

Vriendelijk, behulpzaam en doelgericht

Ik had tennisschoenen besteld. Deze waren te klein. Ik belde of ze er nog groter waren. Dat was niet het geval. Ik vertelde dat ik dan even ging zoeken naar andere op de site en dan terug zou bellen voor omruilservice. Medewerker vertelde dat omruilen wel langer duurt dan op opnieuw bestellen. Ik heb uiteindelijk eerst 3 paar andere besteld. De beste passende gehouden en de rest in een keer ( gratis) teruggestuurd. Heel makkelijk en snel. Binnen een dag had ik alles weer binnen.

Positief

Positief. Duidelijk mailverkeer + correcte prijzen. Eenmalig niet voldaan aan voor 22 h besteld volgende dag geleverd, maar had pakketje dan wel dag erop.

Zoals altijd uitstekend

Duidelijke info, super follow-up informatie, zoals altijd gewoon perfect

Top racket!

Lekker lichte racket voor een beginner als mezelf. Ligt fijn in de hand. Stevige grip. Goede controle en heeft toch de nodige power.

Super waanzinnige snelle service

Vandaag besteld en morgen reeds geleverd. Gewoon FANTASTISCH!!! Zeer gemakkelijke site en zeer goede producten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijzen, snelle levering & top service

Als nieuwe klant ben ik echt positief verbaasd over de goede service van Tennisdirect! Producten zijn uitgebreid en goed geprijsd en de service is op hoog niveau. Klantenservice is erg vriendelijk en lost problemen direct op. Dikke aanrader, ik ben fan!

Super fijn racket gekocht! Snelle levering

Goede service snelle levering en goede kwaliteit

Goede service, fijn meedenken

Goed geholpen, luisteren naar je wensen en je krijgt proefrackets mee.

Snelle en goede service

Zeer snelle levering nl vandaag bestellen morgen geleverd Goede kwaliteit van de tenniskousen alsook goede prijs/kwaliteit

Super !

Kleedjes besteld zeer tevreden er van! Ook een super snelle service !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service. Bestelling was snel geleverd en factuur stond meteen op de mail.

Veel keuze!

Leuk shoppen en lekker veel keuze. Heel snel geleverd en compact verpakt.

Super klantenservice

Nadat mijn bestelling verloren ging bij PostNL een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Tennisdirect. Ik kreeg heel snel en beleefd antwoord van medewerker Alwin Kamphuis en de dag zelf werd er een nieuw pakje naar me opgestuurd. Bij het openen van het pakje zag ik op de factuur staan dat de kosten van mijn bestelling zelfs geschrapt zouden worden wegens mijn "ongemak". Echt een ongezien goede service!!! Super fijne ervaring dus. Daar kunnen andere online shops zoals tennis-point nog veel van leren!

Hele goede service

Had een probleem met een item. Zonder problemen kreeg ik een vervanging. Ben heel tevreden en raad het aan iedereen aan.

Veel en totaal keuze

Totaal assortiment met ondersteunende info

Snelle levering, goede service

Website heel duidelijk en snel. 2 Dagen na bestelling waren alle items al binnen!

De tennisschoenen zijn wat ik ervan verwachtte en zijn snel geleverd

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk